Rimac Automobili dobili su važno pojačanje u obliku novog direktora zaduženog za tehnologiju, Chrisa Porritta.

Kako su priopćili iz Rimca, Porritt je tijekom tri desetljeća rada u IT i automobilskom sektoru bio glavni inženjer u Aston Martinu, potpredsjednik za inženjerstvo u Tesli i voditelj grupe za posebne projekte u Appleu.

Njegovo kombinirano iskustvo razvoja vrhunskog superautomobila u Aston Martinu, električnih vozila u Tesli i njegov entuzijazam za utrke automobila, čini ga savršenim dodatkom timu Rimac, ističu iz Rimac Automobila.

Prilika da se priključim Rimac Automobilima je san svakog inženjera. S obzirom na to da je gotovo svaka ključna komponenta dizajnirana i izgrađena u samom Rimcu, to nam daje slobodu da stvaramo nešto što još nikad nije napravljeno u svijetu hiperautomobila. Rimac je savršeno mjesto na kojem mogu koristiti svoje kombinirano iskustvo u stvaranju superautomobila u Aston Martinu i iskustvo u gradnji električnih vozila koje sam stekao u Kaliforniji. Ono što je tim postigao s razvojem C_Two do sad je fenomenalno, i veselim se što ću voditi inženjerski razvoj budućih Rimčevih proizvoda koji će pomaknuti granice svojim performansama, istaknuo je Porritt.

Rimac C_Two (Foto: Rimac automobili) Rimčev C_Two razgovarat će s vozačem, učit ga vožnji, ali i preuzeti kontrolu kad je vozač pod stresom

Slika nije dostupna Mate Rimac o poslovanju usred koronavirus krize: "Nećemo dijeliti otkaze, spremni smo i na najgori scenarij"

Mate Rimac Rimac Automobili pauziraju: Tko može, radi od kuće, proizvodnja se usporava

Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, kojem će Porritt direktno odgovarati pozdravio je Porrittov angažman i najavio nove projekte.

Ne mogu zamisliti kako bi naše putovanje izgledalo i koliko bi daleko došli da smo imali Chrisa od samih početaka. Brinuo sam se da ljudi s velikim iskustvom u ovoj industriji ne bi bili dobar izbor za naštu kulturu i duh kompanije. No, kao automobilski entuzijast, koji i sam voli uprljati ruke, Chris se uklopio od prvog trenutka. Dijelimo isto razmišljanje - želimo razvijati automobile koji će podići grancie, biti zabavni i kvalitetni. Jedva čekam vidjeti što ćemo stvoriti zajedno, istaknuo je Rimac te dodao kako je ova godina presudna za lansiranje posljednjeg modela njihovog hiperautomobila, C_Two.

Istaknuo je kako su prototipi izgrađeni, testirani i prošli homologizaciju na svjetskoj razini, a 150 novih automobila biti će ručno izrađeno na novoj proizvodnoj liniji koja bi trebala početi s radom 2021. godine u Hrvatskoj.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju