Roombe su vjerojatno najpoznatiji kućanski roboti. Ti mali, ali učinkoviti robotski usisavači kompanije iRobot mnogima su u potpunosti zamijenili klasične usisavače, a zahvaljujući novitetima koji su s vremenom predstavljeni, danas ti roboti (odnosno njihovi najskuplji modeli) čak mogu sami prazniti spremnike s prašinom. Kao što je to slučaj s modernom tehnologijom i uređajima, njihov je softver moguće nadograditi, a zahvaljujući jednoj takvoj nedavnoj nadogradnji, neki modeli Roomba su - poludjeli, odnosno kako su to na društvenim mrežama komentirali njihovi vlasnici, počeli su se ponašati kao pijanci.
Umjesto da, kao prije nadogradnje, čiste cijele kuće ili samo dijelove, ovisno o tome kako su ih vlasnici podesili, Roombe su prestale pratiti upute, počele su udarati u namještaj, izgubile su osjećaj prostora i navigacije te su se mnogi usisavači počeli nekontrolirano vrtjeti u krug. Također, neki modeli poput Roombe i7 i S9 imali su velikih problema s vraćanjem na postolje za punjenje. Dok bi se u nekim slučajevima Roombe ipak uspjele nekako parkirati na za to predviđeno mjesto, ponekad bi samo kružile oko stanice za punjenje sve dok se baterija ne bi ispraznila. S obzirom na to da su se ponašale prilično pogubljeno, Roombe s nadograđenim softverom više ne mogu niti dobro usisati kuće i stanove kao prije.
Iz iRobota su potvrdili problem s određenim modelima svojih robota za usisavanje te su najavili da rade na rješenju problema. Ipak, to rješenje ne treba očekivati tako brzo pa na novu nadogradnju treba sačekati nekoliko tjedana, a ekipa iz kompanije pomoći će svima da vrate softver na raniju verziju s kojom bi ti problemi trebali nestati. No, kako naglašavaju na stranici The Independent, nekima niti takvo vraćanje softvera nije pomoglo te su se problemi nastavili i dalje. Korisnici, naravno, nisu oduševljeni pa je tako vlasnike jedne Roombe s novim softverom komentirao kako je platio čak 800 dolara kako bi njegov robotski usisavač samo vrtio u krug.