Samsungov najveći generator profita je mobilna divizija koja je u posljednjem tromjesečju zabilježila prilično veliki pad od 30 posto naspram godinu dana ranije. 

Kako konkurencija sve više pritišće, tako Samsung sve više gubi na prihodima od svojih mobilnih uređaja. Kompanija se bori na high-end tržištu s Appleom, te ih s druge strane pritišću low-end Android proizvođači iz Kine. Samsungu ne preostaje mnogo toga, a analitičari tvrde kako će cijene uređaja pasti, jer su neki kineski proizvođači i do tri puta jeftiniji. 

U drugom tromjesečju, Samsung je isporučio 95 milijuna mobilnih uređaja i 8 milijuna tableta. Također iz kompanije su najavili i dva nova uređaja, jedan high-end uređaj s velikim ekranom i drugi koji će biti izrađen od novih materijala. Detalji su za sada nepoznati. 

S druge strane, Samsung je zabilježio rast od 300 posto na tržištu potrošačke elektronike, te 12 posto rast profita od prodaje poluvodiča i zaslona. 

Unatoč nekim dobrim rastom prihoda, sveukupna prodaja je pala za dva posto.

Izvor foto

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju