U trećem kvartalu ove godine na tržištu pametnih satova zabilježene su velike promjene koje ukazuju i na određene trendove koje možemo očekivati u budućnost. Vodeća kompanija i dalje je Apple, no udio koji Apple Watch zauzima na tržištu smanjio se u odnosu na prošlu godinu. Tijekom trećeg kvartala 2020. Apple je zauzeo 28 posto globalnog tržišta, a sada je taj udio pao na 22 posto. Treba naglasiti kako bi jedan od razloga za to moglo biti kašnjenje Apple Watcha Series 7, što znači da bi taj udio na tržištu ponovno mogao porasti u posljednja tri mjeseca ove godine.
Tijekom istog tromjesečnog razdoblja (od srpnja do rujna), drugo mjesto na tržištu pametnih satova 2020. godine držao je Huawei. Kineska kompanija zauzela je 14 posto tržišta, no taj se udio sada strmoglavio i iznosi samo 5 posto, što je dovoljno tek za peto mjesto.
Umjesto Huaweijevih satova korisnici su se odlučili za Samsungove modele te je ova kompanija zauzela drugo mjesto zauzevši 14 posto tržišta, što je porast u odnosu na prošlogodišnjih deset posto. Posebno se naglašava velika potražnja za modelom Galaxy Watch 4 zahvaljujući kojem je Samsung ostvario najveći broj kvartalnih isporuka, pokazalo je izvješće Counterpointa.
Na trećem mjestu na ovom tržištu smjestio se Amazfit koji, ponajviše zahvaljujući popularnosti na europskom tržištu, sada zauzima šest posto globalnog tržišta (prošle godine taj je udio iznosio 5 posto). Ispred Huaweija na četvrtom mjestu smjestio se Imoo, a šesto mjesto pripada Garminu.
Još jedna zanimljivost na tržištu pametnih satova odnosi se i na udio operativnih sustava jer, kako je Samsung prihvatio Googleov Wear OS tako je sada porastao i udio ovog OS-a. Appleov operativni sustav za pametne satove tako zauzima 22 posto tržišta, no Wear OS sada se popeo na čak 17 posto, dok je u istom razdoblju prošle godine iznosio samo 3 posto.