Krajem prošle godine izvršni direktor Forda Jim Farley šokirao je izjavom o automobilu koji vozi. Iako bi, naravno, svi očekivali da on sve vrijeme na četiri kotača provodi u nekom Fordu, umjesto vozila svoje kompanije, priznao je kako uživa u Xiaomijevom prvom električnom automobilu. Tada je naglasio kako je činjenica što vozi kineski automobil umjesto Forda, dovoljno govori o kvaliteti Xiaomijeva vozila.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Slika nije dostupna Panika zbog "kineske ofenzive": Proizvođači električnih automobila znatno mijenjaju strategiju

Tijekom nedavnog gostovanja na Aspen Ideas Festivalu, na kojem je razgovarao s poznatim piscem Walterom Isaacsonom, Farley je ponovno govorio o kineskoj automobilskoj industriji i prijetnji koju predstavlja kompanijama sa zapada. Tijekom posljednje godine više je puta bio u Kini i dobro se upoznao sa stanjem na njihovom automobilskom tržištu. 

Sedamdeset posto svih električnih vozila na svijetu napravljeno je u Kini, komentirao je i posebno naglasio kako njihovi automobili imaju superiornu tehnologiju ugrađenu u sama vozila. Huawei i Xiaomi su u svakom automobilu.

AKo izgube od Kineza...

S druge strane, zapadni automobili nemaju takvu integraciju tehnologije, a kao razlog naveo je činjenicu što se Apple i Google nisu toliko posvetili tom tržištu kao Kinezi.

Uđete i uopće ne trebate povezati vaš telefon. Automatski, vaš je cijeli digitalni život preslikan u automobilu, objasnio je kako stvari stoje u Kini.

No integracija tehnologije samo je jedna stvar po kojoj su Kinezi koplje ispred. Njihovi su automobili superiorni u odnosu na europske i američke električne automobile i po pitanju kvalitete, ali i troškova, odnosno cijene, kaže Farley.

Xiaomi YU7 Pristupačna cijena, a dizajn poput Ferrarija: Zapadne automobilske tvrtke su u strahu od ovakvih kineskih vozila

Inače, Ford je sredinom prošle godine najavio promjenu svoje strategije na tržištu električnih automobila. Izvršni financijski direktor tada je najavio kako će planirana električna vozila iz SUV kategorije zamijeniti s hibridnim modelima, koja su se na mnogim tržištima pokazala iznimno popularnim.

Što se budućnosti tiče, Farley kaže kako se trenutačno nalaze u globalnom sukobu s Kinom i to ne samo oko električnih vozila, a ako taj sukob izgube - neće biti budućnosti za Ford. Tako ozbiljno šef ove tvrtke gleda na prijetnju s istoka.

 

Izvor: Business Insider