Američki predsjednik Donald Trump odabrao je zanimljiv način na koji komunicira s javnošću - društvenu mrežu Twitter. Mediji iz dana u dan prate što i kako objavljuje i raspravljaju koliko je dobro to što čini, a on se u posljednje vrijeme tako i obračunava s medijima. No, jedna osoba uvjerena je da Trumpov medijski rat ima i pozitivnu stranu. Emma Winchurch-Beale, direktorica međunarodne prodaje za američki časopis The Washington Post i predsjednica grupacije World Media Group u svojem predavanju na SEMPL-u progovorit će o pozitivnom trendu koji je donio takozvani medijski rat koji američki predsjednik Donald Trump vodi s mnogobrojnim medijskim kućama još od njegova izbora za predsjednika.

Potrošači su, naime, počeli posvećivati sve veću pozornost kvaliteti medijskih sadržaja koje mogu naći kod medijskih kuća vrijednih povjerenja. Sve manje reagiraju na senzacionalne naslove i članke koji žele privući njihovu pozornost nakon samo jednog klika. Kritički biraju sadržaje koje čitaju, gledaju ili slušaju. Zato im i posvećuju veću pozornost. To je naravno izvrsna vijest za oglašivače kojima veće pozornost čitatelja kad je riječ o kvalitetnim medijskim sadržajima donosi više mogućnosti za plasiranje reklamnih poruka. To pokazuje i u prihodima medijskih kuća jer u borbi za pozornost kvaliteta uvijek pobjeđuje.

Emma Winchurch-Beale ima dugogodišnje iskustvo i znanje iz područja međunarodnih medija. Prije nego što se pridružila The Washington Postu bila je direktorica prodaje oglasa u medijskoj kući Bloomberg LP. Na konferenciju SEMPL dolazi i kao predsjednica World Media Group, strateškog saveza deset vodećih međunarodnih medijskih marki u svijetu.

Od inovativne ideje do uspješnog poduzeća (ili razočaravajućeg kraja)

Jurgen Appelo (Foto: SEMPL) (Foto: SEMPL)

Sve o putu prema prvom i kako spriječiti ono što slijedi u svojem će predavanju reći »kreativni majstor umrežavanja«, kako sebe naziva Jurgen Appelo, osnivač i direktor tvrtke Agility Scales iz Nizozemske. Appelo je serijski osnivač tvrtki, uspješan poduzetnik, publicist i govornik. Internetski portal Inc.com uvrstio ga je među 50 vodećih stručnjaka u području rukovođenja i među 100 vodećih govornika o upravljanju. Kreativnim organizacijama pomaže preživjeti i prosperirati u 21. stoljeću. Pritom nudi konkretne igre, alate i tehnike za bolje upravljanje organizacijama s manje menadžera. U predavanju na SEMPL-u dat će odgovore na pitanja kako osnovati pravu organizaciju, kako pridobiti najbolje ljude, kako se odlučiti za pravi proizvod i/ili tržište, kad je pravo vrijeme za marketing rasta, kako strukturirati posao za brz rast te kako ostati agilan. Predstavit će i česte zamke u uspostavi agilnog poduzeća koje se mogu izbjeći uz odgovarajuće znanje.

Podsjetimo, jubilarni 20. SEMPL održat će se 29. i 30. studenoga 2018. u portoroškom Grand hotelu Bernardin. Organizatori ponovo očekuju više od 1200 stručnjaka medijsko-komunikacijske struke iz više od deset europskih država i obećavaju da će obljetnicu proslaviti i vrhunskim programom.