zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU]

Kultni film iz 1954. godine 'There is no business like show business' s vremenom je stasao u poznatu krilaticu koja uistinu drži vodu. Hrvatska je izgradnjom Arene Zagreb doživjela svojevrsni 'boom' koncertnog biznisa u kojem su se na gotovo mjesečnoj bazi redala gostovanja mega sastava u Hrvatskoj.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 26.01.2015. / 11:02 komentari

Podijeli

Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU]

Kultni film iz 1954. godine "There is no business like show business"  s vremenom je stasao u poznatu krilaticu koja uistinu drži vodu. Hrvatska je izgradnjom Arene Zagreb doživjela svojevrsni "boom" koncertnog biznisa u kojem su se na gotovo mjesečnoj bazi redala gostovanja mega sastava u Hrvatskoj.

tri vijesti o kojima se priča Najmanji autonomni i programibilan mikrorobot na svijetu Dakle, i to je sad moguće VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno Smrznuti čovjek, ilustracija U potpunosti isti Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve Žena s dlonovima uronjenim u rijeku Zanimljivo Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila

Istovremeno bombardiranje publike hrpom ljetnih festivala, uz već ionako bogatu klupsku ponudu uslijed izbijanja ekonomske krize dovelo je do pada cijele branše poput kule od karata. Količinu događaja koju može izdržati jedan London ili Oslo za Zagreb je ipak bio zalogaj previše.

Danas je Arena Zagreb na rubu bankrota, najveća promocijska agencija Lupa Promotion/Adria Entertainment odavno ne posluje i na lokalnoj sceni osim klasičnih manjih klupskih događaja uglavnom uspijevaju pametno birani projekti poput Pozitivnog koncerta ili S.A.R.S.-a. Navedeni nastupi omogućuju cijenu ulaznica do oko 10€ i tu svaka daljnja rasprava uglavnom završava budući da megalomanski projekti poput ne tako davno održanih nastupa Rammsteina, Depeche Modea ili Lady Gage vode k financijskom samoubojstvu. Srećom, ljetni festivali održavaju onu najkomercijalniju komponentu u Hrvatskoj koliko-toliko istaknutom, iako su većinom namijenjeni imućnijoj publici i organizirani od ruke stranaca (primarno Engleza).

Krajem netom završene godine Zagreb je posjetio jedan od najinteresantnijih alternativnih sastava na svijetu, industrial crossover sastav Combichrist. Nakon 2009. (Aquarius), 2010. (predgrupa Rammsteinu u Areni Zagreb), 2011. (Boogaloo) stigao je red i na poznatu zagrebačku Tvornicu Kulture. Kako ne postoji velik broj inozemnih bendova koji su u našu Domovinu dolazili čak četiri puta, dva mjeseca nakon održavanja, kao svojevrsnu retrospektivu i sagledavanje finalnih dojmova porazgovarali smo s predstavnikom agencije Catalyst Infection. Ispred navedene organizacije stoji Srečko Zajec, glavna i odgovorna osoba koja je bila zadužena za cjelokupnu realizaciju projekta.

Iako glazbeno-koncertni biznis ima zaista mnogo različitih aspekata, fokus ovog članka je stavljen na marketinške aktivnosti te upotrebu naprednih digitalnih promocijskih kanala u projektima ovakvog tipa.

Može neki kratki uvod?

U ovom poslu sam već nekih desetak godina i volim ga nazvati svojevrsnim profesionalnim hobijem. Profesionalnim zato jer se svakom poslu, a posebice ovome koji uključuje audio i video "konzumaciju" od strane korisnika usluge, mora pristupiti maksimalno ozbiljno. Hobijem zato jer projekte odrađujem sporadično prema vlastitim preferencijama, što bi značilo da mi ovaj posao ne služi za osiguravanje financijske egzistencije. Na domaćem tržištu ima nekoliko promotora koji svoj posao obavljaju zaista kvalitetno. Ipak, ono čemu ja osobno uvijek težim je ta svojevrsna diferencijacija u promociji jer se većina događaja propagira po više-manje definiranoj špranci, a ubacivanje nekih "sočnih" detalja u cijelu priču realizaciju projekta čini kudikamo zanimljivijom - i za organizatora i za publiku. Naravno, logističko-organizacijski dio se ovdje nipošto ne smije zaboraviti.

Do sad sam prošao velik broj zagrebačkih klubova, surađivao s promotorima iz Europe i Amerike te definitivno mogu reći da svaki pojedini projekt donosi novo zanimljivo iskustvo. Ovo je biznis koji ima izrazito izraženu dinamiku i stalno skriva neke nove zamke, posebice u pogledu nenadanih logističkih problema i čestih zavrzlama po pitanju međuljudskih odnosa.

Znači poseban fokus stavljaš na stvaranje onog što bi Amerikanci nazvali "hype"? 

Upravo tako, makar navedeno ovisi o brojnim parametrima, prije svega popularnosti nekog benda, kolektiva ili DJ-a na zadanom tržištu pa je shodno tome potrebno više ili manje zapeti u promidžbenim aktivnostima uz vrlo često nesiguran ishod.

Ono što bih htio naglasiti leži u činjenici da je propaganda, odnosno korektnije rečeno marketing danas prije svega interdisciplinarna grana ekonomije. Ovakav pristup i razvoj nije specifičan samo za ovu djelatnost jer nauka i biznis u mnogim područjima streme kombinaciji specijalizacije i multidisciplinarnost. Ovdje je zanimljivo to da moderna promidžba spaja različiti spektar zanimanja - ekonomiju, psihologiju, dizajn, IT, itd. Tu se moram referirati i na domaći visoko obrazovni sustav, posebice svoj bivši fakultet (EFZG), koji u programskom smislu kaska za zapadnim trendovima minimalno desetljeće. Problemu sa srozavanjem ugleda ove profesije svakako doprinosi i pristup Ekonomskog fakulteta u kojem nepregledne horde nakvarcanih djevojaka u tajicama slažu kolaž na hamer papir i igraju se slaganja Power Point prezentacija, pri čemu se navedeno smatra vrhuncem nekakvog marketinga za užu i širu javnost. Naš obrazovni sustav je u globalu posve neprilagođen trendovima koji se stvaraju u zemljama poput SAD-a pa ne čudi da je potrebna smjena nekoliko generacija studenata da počnu učiti o nečemu što je u inozemstvu odavno postalo klasično štivo.
Molio bih da se zabilježi i to da protiv tajica nemam apsolutno ništa hehe...

Iz ovog trokuta koji po tebi čini najbitniji dio marketinga (ekonomija-psihologija-IT) zapravo želiš reći da je u koncertnom showbiznisu upravo IT, odnosno digitalni marketing najbitniji?

Jednim većim dijelom da. Danas nam se nudi toliko moćnih alata i ako se isti spoje na optimalan način propaganda za kojom bi neki u prošlosti doslovce ubili postaje toliko sofisticirana da ju je grijeh ne iskoristiti. Nekoć je programiranje bilo vrhunac IT-a, dok je danas korištenje samih tih alata koje su složili lumeni inženjeri postala virtuoznost za sebe.

Usporedba različitih metrika, analitičko izvještavanje, rudarenje podataka i slični pojmovi predstavljaju onu pravu stranu marketinga. Ako se navedenom praćenju rezultata naših poteza dodaju elementi brzo rastućeg big data fenomena koji nam omogućuje predviđanje trendova dolazimo do onog najvažnijeg - današnja propaganda zapravo leži u brojkama.

Kad se navedeno kombinira s najboljim praksama u smislu psihologije masa čije su temelje postavili igrači poput Bernaysa, manipulacija nikada nije bila lakša i efektivnija. Ovo možda ne zvuči etički i u duhu uštogljenih PR-ovaca koje privatni fakulteti izbacuju kao na traci, ali marketing je u jednom suštinskom dijelu upravo to - manipulacija i utjecaj koja se provodi u svrhu postizanja željenih ciljeva.

Postoji li neka generalna formula ili špranca za promociju koncerata, partija i inih događaja?

Aktivnosti je u ovom konkretnom slučaju potrebno podijeliti u dvije skupine - one koje se odvijaju putem klasičnih kanala i one koje se apliciraju u digitalnom obliku, odnosno putem interneta. Ovo govorim čisto iz praktičnih razloga budući da i stari i novi kanali promocije uvijek moraju nadopunjavati jedni druge. Navedeno ne predstavlja neku veliku mudrost budući da je sve spomenuto primjenjivo u mnogim drugim djelatnostima.

Po pitanju Combichrista i njihovog zadnjeg zagrebačkog nastupa klasični promotivni kanali za ovakav srednji rang priredbi najčešće se fokusiraju na distribuciju tiskanih plakata i radio, tek iznimno na televiziju. Veći koncerti za više tisuća ljudi znače i veći budžet, a to podrazumijeva i dan danas u Hrvatskoj najjači, ali i najskuplji kanal - TV.

Digitalni marketing je jedna posve druga priča jer postoji cijeli spektar različitih platforma i mogućnosti, što definitivno omogućava najbolji ROI i nerijetko egzaktno mjerljive rezultate.

Kako je tekla promocija, koji alati su korišteni?

Društvene mreže, Google AdWords, napredne platforme za slanje newslettera i različiti alati za praćenje analitika u kombinaciji s nekim manjim trikovima omogućuju jako detaljno demografsko i socio-ekonomsko segmentiranje. Većina domaćih promotora u prvom redu naravno koristi Facebook, poneki i Twitter, i tu većina stvari uglavnom staje. Kako je s limitiranim budžetom i bendovima koji se ne prodaju "sami od sebe" kudikamo teže raditi kalkulacije te je krajnji ishod često posve nepredvidiv, kreativnost i snalažljivost tu su prijeko potrebni.

Zato se i došlo do ideje lansiranja niz provokativnih selfie fotografija domaćih djevojaka koje su posebno za tu priliku obukle Combichrist majice. Budući da je među navedenima bila i domaća seks ikona, popularna Žanamari, u jednom trenutku su svi najveći domaći portali naveliko brujali o tada nadolazećem koncertu. Paralelno se vijest širila i putem društvenih mreža, a u Facebook oglase je za ovakav tip koncerta uloženo i dosta sredstava pa se za neke fotke u konačnici po kliku plaćalo i manje od 0,01$. Sve navedeno u kombinaciji s nekim alatima koji su pokazivali točne informacije o izvoru i tipu posjeta rezultiralo je jednom pravom mini viralnom kampanjom.

U vidu propagandnih aktivnosti neizmjerno je bitno biti vidljiv gdje god je to moguće - i po (logično) što jeftinijoj cijeni. Zato je u cijelu priču ubačena  i ranije spomenuta Display platforma Google AdWordsa, ali i klasični flash banneri, newsletteri, uobičajene objave u vidu vijesti, cover priče, itd.

Naravno, uvijek postoji nešto što bi čovjek dodatno popravio ili usavršio pa mi je u tom smislu najviše žao što povodom koncerta nije napravljen i neki samostalni mikro website jer bi tu Google Analytics došao do punog izražaja ili pak korištene video najave na YouTube-u. No, uz svaki se projekt vežu i neka ograničenja, prije svega ona budžetna, tako da je u tom smislu propagandni dio cijele priče odrađen odlično.

Koji je finalni dojam o događaju?

10/10 - po meni možda čak i nešto zanimljiviji show od gostovanja u 2011. zbog određenog zaokreta koje je bend prikazao u glazbenom izričaju.

Svakako bih htio zahvaliti svim medijskim i poslovnim partnerima, suradnicima i dakako bendu na odličnom performansu. U bližoj budućnosti trebao bi biti objavljen i video report tako da će svi zainteresirani moći uživati u retrospektivi ovog gostovanja.

Nažalost, moram priznati ono što vašem čitatelju sigurno nije teško zaključiti uzevši u obzir opću ekonomsku situaciju u državi - trend prodaje ulaznica je u silaznoj putanji. Vjerojatnost prodaje karata od 100, 150 kuna na više 2009. godine bila je puno, puno veća nego danas. Bojim se da se još dugo nećemo vratiti na tu razinu, a kamoli napredovati. Danas financijski zadovoljavajuću prođu ima uglavnom šund, nevezano uz glazbeni žanr.

Znači li to da zapravo sva ova silna promocija pada u vodu i gubi smisao?

Hehe, jako dobro pitanje, ali izričito mogu reći da ne. Prije bih rekao da sad još više dobiva na smislu jer je teže čovjeka uvjeriti da kupi ulaznicu za svoj omiljeni bend nego primjerice novu odjeću, obuću ili nešto banalno poput kruha i mlijeka. Sve navedeno predstavlja egzistencijalna dobra, a ulaznica za zabavno-kulturni događaj ipak premašuje tu kategoriju i za hrvatske pojmove nažalost spada u sferu luksuza.

Foto - Otokar Crnalić

Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU] Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU]

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
aktualno najčitanije
Kinezi su na pragu otkrića koje bi "stealth" tehnologiju moglo okrenuti naglavačke
Super pametan materijal
Kinezi su na pragu otkrića koje bi "stealth" tehnologiju moglo okrenuti naglavačke
Donosite novogodišnju odluku? Onda izbjegavajte uvrštavanje ove dvije riječi u nju
Savjet psihologinje
Donosite novogodišnju odluku? Onda izbjegavajte uvrštavanje ove dvije riječi u nju
Digitalna detoksikacija je samo komercijalni trik, stručnjakinja objašnjava kako se stvarno riješiti digitalne ovisnosti
Ravnoteža u korištenju tehnologije
Digitalna detoksikacija je samo komercijalni trik, stručnjakinja objašnjava kako se stvarno riješiti digitalne ovisnosti
Emocije, ovisnost i AI: Kina postavlja regulatorne crvene linije
Odnos čovjeka i stroja
Emocije, ovisnost i AI: Kina postavlja regulatorne crvene linije
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Prijepor među stručnjacima
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača
Zapad opet šokiran
Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Dakle, i to je sad moguće
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
U potpunosti isti
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Prijepor među stručnjacima
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila
Zanimljivo
Pet više nije dovoljno? Znanstvenici tvrde da ljudi imaju čak i više od 30 osjetila
Promjena koja se neće svima svidjeti: Evo što više nećete moći raditi na Instagramu
Ograničenje
Promjena koja se neće svima svidjeti: Evo što više nećete moći raditi na Instagramu
Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača
Zapad opet šokiran
Kinezi pokazali da mogu i to: Od običnog teretnog broda napravili modularan ratni brod naoružan poput razarača

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Thompson u sat i 15 minuta rasprodao zagrebačku arenu, menadžer o drugom koncertu: "Tomašević je neka čudna svita, evo što ćemo napraviti"
Najavio daljnje korake
Thompsonov menadžer za Dnevnik Nove TV: "Ne znam što se ovdje događa. Poduzet ćemo..."
Thompson pozvao na rušenje zagrebačke vlasti, a onda se dvoranom prolomio...
Na koncertu
Thompson pozvao na rušenje zagrebačke vlasti, a onda se dvoranom prolomio...
Vojni analitičar upozorava: Rusija nema puno izbora, a ovo nedostaje Zapadu
Za Dnevnik Nove TV
Vojni analitičar o miru u Ukrajini: "Priče o slomu vojske ne stoje. EU treba napraviti ono što Zapad još nije"
show
Marko Perković Thompson nastupa u zagrebačkoj Areni
spektakl u zagrebu
Thompson je na početku koncerta u Areni publici dao jedno obećanje, evo što je u pitanju!
Domenica sasvim iskreno o dugogodišnjem dečku Ivanu
idu li pred oltar?
Domenica o partneru odvjetniku s kojim je već 15 godina: ''To mu jedino ne opraštam!''
Supruga Brucea Willisa, Emma Heming, otkrila kako izgledaju njihovi blagdani usred Willisove višegodišnje borbe sa zdravljem
''obožavao je to doba...''
Nikad tužniji blagdani za obitelj Brucea Willisa: ''Trenuci koji su nekad donosili radost...''
zdravlje
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Alarmantni rezultati nove studije
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Studija na 1.500 djece otkriva: Dječaci koji ovo rade rjeđe razvijaju problematično ponašanje!
Roditelji, obratite pažnju!
Studija na 1.500 djece otkriva: Dječaci koji ovo rade rjeđe razvijaju problematično ponašanje!
2 stvari koje većina ljudi kaže partneru, a psiholozi kažu “Nemojte!”
Iskrenost nije uvijek najbolji izbor
2 stvari koje većina ljudi kaže partneru, a psiholozi kažu “Nemojte!”
zabava
Vozači doživjeli šok kad su se vratili na parkiralište, baš svaki auto je oštećen
Jao…
Vozači doživjeli šok kad su se vratili na parkiralište, baš svaki auto je oštećen
Tvrdi da krivo postavljamo osvježivač za školjku, njegova metoda iznenadila mnoge
Tko je ovdje lud?
Tvrdi da krivo postavljamo osvježivač za školjku, njegova metoda iznenadila mnoge
Spremila mu kolač, a on joj iskreno odgovorio i osvojio cijeli Balkan
Urnebesno
Spremila mu kolač, a on joj iskreno odgovorio i osvojio cijeli Balkan
tech
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Dakle, i to je sad moguće
VIDEO Ako dobro uprete oči na jagodici ovog prsta vidjet ćete nešto čudesno
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Prijepor među stručnjacima
Ogromna studija otkrila nešto neočekivano u vezi medicinskog kanabisa
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
U potpunosti isti
Obitelj ga je tražila gotovo 30 godina, a njegov pronalazak iznenadio je sve
sport
Marko Martinjak i službeno je najbolji bare knuckle borac svijeta
VIŠE NEGO ZASLUŽENO
Marko Martinjak i službeno je najbolji bare knuckle borac svijeta
Real Madrid uljepšao Božić Martinu Baturini: Donešena odluka koja se dugo čekala
Odbrojavanje počinje
Real Madrid uljepšao Božić Martinu Baturini: Donešena odluka koja se dugo čekala
Španjolci objavili spektakl od transfera: Atletico Madrid krenuo po igrača Hajduka?
opa!
Španjolci objavili spektakl od transfera: Atletico Madrid krenuo po igrača Hajduka?
tv
MasterChef: Selma Karić u intervjuu za novatv.hr nakon eliminacije iz MasterChef kuhinje
PRIJATELJSTVO!
Selma nakon odlaska iz natjecanja otkrila: "Što MasterChef sastavi, to nitko ne rastavi!"
MasterChef: ANKETA: (Ne)ugodno iznenađenje za kandidate - koga biste vi izabrali za suparnika?
DVOBOJ
ANKETA: (Ne)ugodno iznenađenje za kandidate - koga biste vi izabrali za suparnika?
MasterChef: ANKETA: Tko će se izboriti za mjesto u velikome finalu? Otkrijte nam što mislite!
NAJBOLJI!
ANKETA: Tko će se izboriti za mjesto u velikome finalu? Otkrijte nam što mislite!
putovanja
Gotovo uz glavnu cestu: Tajni bunker JNA za koji "nisu znali" ni oni koji su ga gradili
U odličnom stanju
Gotovo uz glavnu cestu: Ogromni tajni bunker JNA-a za koji "nisu znali" ni oni koji su ga gradili
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
Lako?
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
Jeste li znali: Zašto nikada ne bismo trebali popiti "jednu ljutu" prije jela?
Živjeli!
Jeste li znali: Zašto nikada ne bismo trebali popiti "jednu ljutu" prije jela?
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Francusko skijalište nudi besplatno skijanje cijelu zimu. Evo zašto
Eksperiment
Francusko skijalište nudi besplatno skijanje cijelu zimu. Evo zašto
Ovih 10 milijardera povećalo je bogatstvo za 730 milijardi dolara u 2025. – među njima i jedan Europljanin
najveći dobinici godine
Ovih 10 milijardera povećalo je bogatstvo za 730 milijardi dolara u 2025. – među njima i jedan Europljanin
lifestyle
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Alarmantni rezultati nove studije
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Zadarska kombinacija u odijelu s kratkim hlačama
Kakav spoj!
Zadarska "Zgodna žena": Izdanje koje podsjeća na scene u kojima sve stane i okreće se za stavom i stilom dive
Najpopularnija frizura u 2026. godini bit će lob
KLASIK
Ovo će biti najpoželjnija frizura u 2026. godini - jasno nam je zašto
sve
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Alarmantni rezultati nove studije
Liječnici upozoravaju: Sindrom nemirnih nogu možda je rani znak ozbiljne neurološke bolesti!
Zadarska kombinacija u odijelu s kratkim hlačama
Kakav spoj!
Zadarska "Zgodna žena": Izdanje koje podsjeća na scene u kojima sve stane i okreće se za stavom i stilom dive
Gotovo uz glavnu cestu: Tajni bunker JNA za koji "nisu znali" ni oni koji su ga gradili
U odličnom stanju
Gotovo uz glavnu cestu: Ogromni tajni bunker JNA-a za koji "nisu znali" ni oni koji su ga gradili
 

Nastavi čitati

Business
Startaj Hrvatska, 28.12. - 4
Startaj Hrvatska 2025.

Koji će proizvod biti proglašen HIT proizvodom 2025 ?

piše Zimo
Business
Samsung, ilustracija
Akvizicija

Samsungova podružnica kupuje njemačkog dobavljača automobilskih dijelova

piše Hina
Business
Larry Ellison
Kakva cifra!

Milijarder ne odustaje: Ukupna ponuda za Warner Bros. Discovery premašila je 100 milijardi dolara

piše Hina
Business
Orqa MRM2-10F
Partneri diljem svijeta

Orqa Globalnim programom distribuirane proizvodnje zaobilazi Kinu i povećava kapacitet na milijun dronova godišnje

piše Martina Čizmić
Business
Holonet tim
Velik uspjeh

Hrvatska mreža poslovnih anđela uložila u zagrebački startup koji razvija tehnologiju u koju ulažu Google i Nvidia

piše Martina Čizmić
Business
Startaj Hrvatska ep. 10 - 12
Startaj Hrvatska 2025.

Uoči finala, kandidati "Startaj Hrvatska" prisjetili se svog puta do plavih polica

piše Zimo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima