zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU]

Kultni film iz 1954. godine 'There is no business like show business' s vremenom je stasao u poznatu krilaticu koja uistinu drži vodu. Hrvatska je izgradnjom Arene Zagreb doživjela svojevrsni 'boom' koncertnog biznisa u kojem su se na gotovo mjesečnoj bazi redala gostovanja mega sastava u Hrvatskoj.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 26.01.2015. / 11:02 komentari

Podijeli

Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU]

Kultni film iz 1954. godine "There is no business like show business"  s vremenom je stasao u poznatu krilaticu koja uistinu drži vodu. Hrvatska je izgradnjom Arene Zagreb doživjela svojevrsni "boom" koncertnog biznisa u kojem su se na gotovo mjesečnoj bazi redala gostovanja mega sastava u Hrvatskoj.

tri vijesti o kojima se priča Muškarac masira stiopala, ilustracija Novo istraživanje otkriva Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga Predavanje Gorana Tintora Više od 30 trikova Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce Pametni telefon, ilustracija Sigurnost u prvom planu Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema

Istovremeno bombardiranje publike hrpom ljetnih festivala, uz već ionako bogatu klupsku ponudu uslijed izbijanja ekonomske krize dovelo je do pada cijele branše poput kule od karata. Količinu događaja koju može izdržati jedan London ili Oslo za Zagreb je ipak bio zalogaj previše.

Danas je Arena Zagreb na rubu bankrota, najveća promocijska agencija Lupa Promotion/Adria Entertainment odavno ne posluje i na lokalnoj sceni osim klasičnih manjih klupskih događaja uglavnom uspijevaju pametno birani projekti poput Pozitivnog koncerta ili S.A.R.S.-a. Navedeni nastupi omogućuju cijenu ulaznica do oko 10€ i tu svaka daljnja rasprava uglavnom završava budući da megalomanski projekti poput ne tako davno održanih nastupa Rammsteina, Depeche Modea ili Lady Gage vode k financijskom samoubojstvu. Srećom, ljetni festivali održavaju onu najkomercijalniju komponentu u Hrvatskoj koliko-toliko istaknutom, iako su većinom namijenjeni imućnijoj publici i organizirani od ruke stranaca (primarno Engleza).

Krajem netom završene godine Zagreb je posjetio jedan od najinteresantnijih alternativnih sastava na svijetu, industrial crossover sastav Combichrist. Nakon 2009. (Aquarius), 2010. (predgrupa Rammsteinu u Areni Zagreb), 2011. (Boogaloo) stigao je red i na poznatu zagrebačku Tvornicu Kulture. Kako ne postoji velik broj inozemnih bendova koji su u našu Domovinu dolazili čak četiri puta, dva mjeseca nakon održavanja, kao svojevrsnu retrospektivu i sagledavanje finalnih dojmova porazgovarali smo s predstavnikom agencije Catalyst Infection. Ispred navedene organizacije stoji Srečko Zajec, glavna i odgovorna osoba koja je bila zadužena za cjelokupnu realizaciju projekta.

Iako glazbeno-koncertni biznis ima zaista mnogo različitih aspekata, fokus ovog članka je stavljen na marketinške aktivnosti te upotrebu naprednih digitalnih promocijskih kanala u projektima ovakvog tipa.

Može neki kratki uvod?

U ovom poslu sam već nekih desetak godina i volim ga nazvati svojevrsnim profesionalnim hobijem. Profesionalnim zato jer se svakom poslu, a posebice ovome koji uključuje audio i video "konzumaciju" od strane korisnika usluge, mora pristupiti maksimalno ozbiljno. Hobijem zato jer projekte odrađujem sporadično prema vlastitim preferencijama, što bi značilo da mi ovaj posao ne služi za osiguravanje financijske egzistencije. Na domaćem tržištu ima nekoliko promotora koji svoj posao obavljaju zaista kvalitetno. Ipak, ono čemu ja osobno uvijek težim je ta svojevrsna diferencijacija u promociji jer se većina događaja propagira po više-manje definiranoj špranci, a ubacivanje nekih "sočnih" detalja u cijelu priču realizaciju projekta čini kudikamo zanimljivijom - i za organizatora i za publiku. Naravno, logističko-organizacijski dio se ovdje nipošto ne smije zaboraviti.

Do sad sam prošao velik broj zagrebačkih klubova, surađivao s promotorima iz Europe i Amerike te definitivno mogu reći da svaki pojedini projekt donosi novo zanimljivo iskustvo. Ovo je biznis koji ima izrazito izraženu dinamiku i stalno skriva neke nove zamke, posebice u pogledu nenadanih logističkih problema i čestih zavrzlama po pitanju međuljudskih odnosa.

Znači poseban fokus stavljaš na stvaranje onog što bi Amerikanci nazvali "hype"? 

Upravo tako, makar navedeno ovisi o brojnim parametrima, prije svega popularnosti nekog benda, kolektiva ili DJ-a na zadanom tržištu pa je shodno tome potrebno više ili manje zapeti u promidžbenim aktivnostima uz vrlo često nesiguran ishod.

Ono što bih htio naglasiti leži u činjenici da je propaganda, odnosno korektnije rečeno marketing danas prije svega interdisciplinarna grana ekonomije. Ovakav pristup i razvoj nije specifičan samo za ovu djelatnost jer nauka i biznis u mnogim područjima streme kombinaciji specijalizacije i multidisciplinarnost. Ovdje je zanimljivo to da moderna promidžba spaja različiti spektar zanimanja - ekonomiju, psihologiju, dizajn, IT, itd. Tu se moram referirati i na domaći visoko obrazovni sustav, posebice svoj bivši fakultet (EFZG), koji u programskom smislu kaska za zapadnim trendovima minimalno desetljeće. Problemu sa srozavanjem ugleda ove profesije svakako doprinosi i pristup Ekonomskog fakulteta u kojem nepregledne horde nakvarcanih djevojaka u tajicama slažu kolaž na hamer papir i igraju se slaganja Power Point prezentacija, pri čemu se navedeno smatra vrhuncem nekakvog marketinga za užu i širu javnost. Naš obrazovni sustav je u globalu posve neprilagođen trendovima koji se stvaraju u zemljama poput SAD-a pa ne čudi da je potrebna smjena nekoliko generacija studenata da počnu učiti o nečemu što je u inozemstvu odavno postalo klasično štivo.
Molio bih da se zabilježi i to da protiv tajica nemam apsolutno ništa hehe...

Iz ovog trokuta koji po tebi čini najbitniji dio marketinga (ekonomija-psihologija-IT) zapravo želiš reći da je u koncertnom showbiznisu upravo IT, odnosno digitalni marketing najbitniji?

Jednim većim dijelom da. Danas nam se nudi toliko moćnih alata i ako se isti spoje na optimalan način propaganda za kojom bi neki u prošlosti doslovce ubili postaje toliko sofisticirana da ju je grijeh ne iskoristiti. Nekoć je programiranje bilo vrhunac IT-a, dok je danas korištenje samih tih alata koje su složili lumeni inženjeri postala virtuoznost za sebe.

Usporedba različitih metrika, analitičko izvještavanje, rudarenje podataka i slični pojmovi predstavljaju onu pravu stranu marketinga. Ako se navedenom praćenju rezultata naših poteza dodaju elementi brzo rastućeg big data fenomena koji nam omogućuje predviđanje trendova dolazimo do onog najvažnijeg - današnja propaganda zapravo leži u brojkama.

Kad se navedeno kombinira s najboljim praksama u smislu psihologije masa čije su temelje postavili igrači poput Bernaysa, manipulacija nikada nije bila lakša i efektivnija. Ovo možda ne zvuči etički i u duhu uštogljenih PR-ovaca koje privatni fakulteti izbacuju kao na traci, ali marketing je u jednom suštinskom dijelu upravo to - manipulacija i utjecaj koja se provodi u svrhu postizanja željenih ciljeva.

Postoji li neka generalna formula ili špranca za promociju koncerata, partija i inih događaja?

Aktivnosti je u ovom konkretnom slučaju potrebno podijeliti u dvije skupine - one koje se odvijaju putem klasičnih kanala i one koje se apliciraju u digitalnom obliku, odnosno putem interneta. Ovo govorim čisto iz praktičnih razloga budući da i stari i novi kanali promocije uvijek moraju nadopunjavati jedni druge. Navedeno ne predstavlja neku veliku mudrost budući da je sve spomenuto primjenjivo u mnogim drugim djelatnostima.

Po pitanju Combichrista i njihovog zadnjeg zagrebačkog nastupa klasični promotivni kanali za ovakav srednji rang priredbi najčešće se fokusiraju na distribuciju tiskanih plakata i radio, tek iznimno na televiziju. Veći koncerti za više tisuća ljudi znače i veći budžet, a to podrazumijeva i dan danas u Hrvatskoj najjači, ali i najskuplji kanal - TV.

Digitalni marketing je jedna posve druga priča jer postoji cijeli spektar različitih platforma i mogućnosti, što definitivno omogućava najbolji ROI i nerijetko egzaktno mjerljive rezultate.

Kako je tekla promocija, koji alati su korišteni?

Društvene mreže, Google AdWords, napredne platforme za slanje newslettera i različiti alati za praćenje analitika u kombinaciji s nekim manjim trikovima omogućuju jako detaljno demografsko i socio-ekonomsko segmentiranje. Većina domaćih promotora u prvom redu naravno koristi Facebook, poneki i Twitter, i tu većina stvari uglavnom staje. Kako je s limitiranim budžetom i bendovima koji se ne prodaju "sami od sebe" kudikamo teže raditi kalkulacije te je krajnji ishod često posve nepredvidiv, kreativnost i snalažljivost tu su prijeko potrebni.

Zato se i došlo do ideje lansiranja niz provokativnih selfie fotografija domaćih djevojaka koje su posebno za tu priliku obukle Combichrist majice. Budući da je među navedenima bila i domaća seks ikona, popularna Žanamari, u jednom trenutku su svi najveći domaći portali naveliko brujali o tada nadolazećem koncertu. Paralelno se vijest širila i putem društvenih mreža, a u Facebook oglase je za ovakav tip koncerta uloženo i dosta sredstava pa se za neke fotke u konačnici po kliku plaćalo i manje od 0,01$. Sve navedeno u kombinaciji s nekim alatima koji su pokazivali točne informacije o izvoru i tipu posjeta rezultiralo je jednom pravom mini viralnom kampanjom.

U vidu propagandnih aktivnosti neizmjerno je bitno biti vidljiv gdje god je to moguće - i po (logično) što jeftinijoj cijeni. Zato je u cijelu priču ubačena  i ranije spomenuta Display platforma Google AdWordsa, ali i klasični flash banneri, newsletteri, uobičajene objave u vidu vijesti, cover priče, itd.

Naravno, uvijek postoji nešto što bi čovjek dodatno popravio ili usavršio pa mi je u tom smislu najviše žao što povodom koncerta nije napravljen i neki samostalni mikro website jer bi tu Google Analytics došao do punog izražaja ili pak korištene video najave na YouTube-u. No, uz svaki se projekt vežu i neka ograničenja, prije svega ona budžetna, tako da je u tom smislu propagandni dio cijele priče odrađen odlično.

Koji je finalni dojam o događaju?

10/10 - po meni možda čak i nešto zanimljiviji show od gostovanja u 2011. zbog određenog zaokreta koje je bend prikazao u glazbenom izričaju.

Svakako bih htio zahvaliti svim medijskim i poslovnim partnerima, suradnicima i dakako bendu na odličnom performansu. U bližoj budućnosti trebao bi biti objavljen i video report tako da će svi zainteresirani moći uživati u retrospektivi ovog gostovanja.

Nažalost, moram priznati ono što vašem čitatelju sigurno nije teško zaključiti uzevši u obzir opću ekonomsku situaciju u državi - trend prodaje ulaznica je u silaznoj putanji. Vjerojatnost prodaje karata od 100, 150 kuna na više 2009. godine bila je puno, puno veća nego danas. Bojim se da se još dugo nećemo vratiti na tu razinu, a kamoli napredovati. Danas financijski zadovoljavajuću prođu ima uglavnom šund, nevezano uz glazbeni žanr.

Znači li to da zapravo sva ova silna promocija pada u vodu i gubi smisao?

Hehe, jako dobro pitanje, ali izričito mogu reći da ne. Prije bih rekao da sad još više dobiva na smislu jer je teže čovjeka uvjeriti da kupi ulaznicu za svoj omiljeni bend nego primjerice novu odjeću, obuću ili nešto banalno poput kruha i mlijeka. Sve navedeno predstavlja egzistencijalna dobra, a ulaznica za zabavno-kulturni događaj ipak premašuje tu kategoriju i za hrvatske pojmove nažalost spada u sferu luksuza.

Foto - Otokar Crnalić

Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU] Srečko Zajec: Digitalni promocijski kanali u industriji zabave [INTERVJU]

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
S novom nadogradnjom Windowsa, u glavnom fokusu PC-a je umjetna inteligencija
AI PC
S novom nadogradnjom Windowsa, u glavnom fokusu PC-a je umjetna inteligencija
Šef VW-a najavio odlazak s pozicije izvršnog direktora u Porscheu
Oliver Blume
Šef VW-a najavio odlazak s pozicije izvršnog direktora u Porscheu
Automobili budućnosti od sljedeće godine i na londonskim cestama
Revolucija na 4 kotača
Automobili budućnosti od sljedeće godine i na londonskim cestama
“Duboka zabrinutost” među europskim proizvođačima automobila: Prijeti prekid opskrbnih lanaca
Spor oko Nexperije
“Duboka zabrinutost” među europskim proizvođačima automobila: Prijeti prekid opskrbnih lanaca
Jedan od najbogatijih ljudi na svijetu smatra da će ljudi biti sretniji i bogatiji: Pred nama je zlatno doba čovječanstva
Slažete li se?
Jedan od najbogatijih ljudi na svijetu smatra da će ljudi biti sretniji i bogatiji: Pred nama je zlatno doba čovječanstva
Honor najavio novi uređaj koji spaja umjetnu inteligenciju, robotiku i mobilnu tehnologiju
Robot Phone
Honor najavio novi uređaj koji spaja umjetnu inteligenciju, robotiku i mobilnu tehnologiju
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Novo istraživanje otkriva
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Sigurnost u prvom planu
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Jesmo li sami? Znanstvenik ima novu teoriju zašto još nismo otkrili izvanzemaljce
Zanimljivo razmišljanje
Jesmo li sami? Znanstvenik ima novu teoriju zašto još nismo otkrili izvanzemaljce
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Više od 30 trikova
Kupujete na Temuu? Stručnjak objasnio kakvim se trikovima služe kako bi privukli kupce
Trebaju prestati dok netko nije nastradao: Policija i roditelji očajni zbog novog trenda među tinejdžerima
Prankovi za lajkove
Trebaju prestati dok netko nije nastradao: Policija i roditelji očajni zbog novog trenda među tinejdžerima
Stvari ne idu po planu za Teslu: U tvornicama se gomilaju tijela bez ruku
Problemi za Muska
Stvari ne idu po planu za Teslu: U tvornicama se gomilaju tijela bez ruku

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Na granici pokušao unijeti 40 tisuća eura gotovine bez prijave: Carinici novac pronašli u naslonu za ruke
opalili ga po džepu
Pao na granici: Nije napravio ono što mnogi putnici i vozači "zaboravljaju"
Autobus se prevrnuo kod Sremske Mitrovice — tri žrtve, deseci ozlijeđenih
Autobus završio na krovu
Vučić se oglasio nakon stravične nesreće, otkriveni i potresni detalji: "Neki su jaukali, neki ležali, a dočekala su nas i mrtva tijela"
Užas kod Daruvara! Pokušao ubiti ženu i dijete pa presudio sebi
STRAŠAN SLUČAJ
Detalji užasa kod Daruvara! Prijetio im nožem, pa su pobjegle k susjedu, nakon dolaska policije muškarac si presudio
show
Snaha Halida Bešlića Mahira se oglasila nakon njegovog sprovoda
"Jako nam nedostaješ"
Snaha Halida Bešlića oglasila se nakon dženaze, izazvala je mnogo reakcija
Neda Ukraden nije htjela pjevati veliki hit koji ju je proslavio
pred njom je koncert karijere
Neda Ukraden nije htjela pjevati jedan od svojih najvećih hitova: ''Što ću ja sad tamo...''
Cipele Kolinde Grabar-Kitarović ukrale svu pozornost
oduševila kombinacijom
Svi su gledali u Kolindine cipele, koje su zasjenile i njezin zeleni outfit!
zdravlje
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Važan korak!
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Najbolji prirodni lijek za gušteraču: Pijte ova 4 ljekovita čaja!
Najučinkovitiji biljni saveznici
Najbolji prirodni lijek za gušteraču: Pijte ova 4 ljekovita čaja!
Znanstvenici su upravo povezali konzumaciju alkohola s još jednom vrstom raka!
Alarmantni rezultati nove studije
Znanstvenici su upravo povezali konzumaciju alkohola s još jednom vrstom raka!
zabava
Morate vidjeti što piše na kamionu snimljenom kod Šibenika! Publika oduševljena
Urnebesno
Morate vidjeti što piše na kamionu snimljenom kod Šibenika! Publika oduševljena
Ovaj kviz počinje lako, ali postaje nemoguć! Možete li ga riješiti?
Pokažite što znate!
Ovaj kviz počinje lako, ali postaje nemoguć! Možete li ga riješiti?
Ovaj kviz prolaze samo oni s iznadprosječnom inteligencijom! Provjerite svoje znanje
Pokažite što znate!
Ovaj kviz prolaze samo oni s iznadprosječnom inteligencijom! Provjerite svoje znanje
tech
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Sigurnost u prvom planu
Google je najavio novu opciju: Aktivirajte je čim prije, može vas spasiti velikih problema
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Novo istraživanje otkriva
Rani znak upozorenja? Sindrom nemirnih nogu povećava rizik od ove opake bolesti mozga
Jesmo li sami? Znanstvenik ima novu teoriju zašto još nismo otkrili izvanzemaljce
Zanimljivo razmišljanje
Jesmo li sami? Znanstvenik ima novu teoriju zašto još nismo otkrili izvanzemaljce
sport
Dominik Kotarski opleo po sankcijama njegovom Kopehagenu
Popljuvao kaznu
Vatreni grmi nakon "glupe" odluke saveza: "To je sr*nje, nije bilo zle namjere..."
Scena s treninga otkrila za koga igra 15-godišnji sin Luke Modrića
budućnost je tu
VIDEO Scena s treninga otkrila za koga igra 15-godišnji sin Luke Modrića
Trener Dinama novo Modro čudo maknuo iz momčadi, odbio je potpisati ugovor
protestirao zbog izjave
Trener Dinama novo modro čudo maknuo iz momčadi, odbio je potpisati ugovor!
tv
MasterChef: Otto je dobio svojeg anđela čuvara! Biste li vi postupili kao što je i Antonija?
DONIJELA ODLUKU
Otto je dobio svojeg anđela čuvara! Biste li vi postupili kao što je i Antonija?
U dobru i zlu: Pokušao je stvoriti romantični trenutak, a sve je završilo je potpuno neočekivano
U DOBRU I ZLU
Pokušao je stvoriti romantični trenutak, a sve je završilo je potpuno neočekivano
MasterChef: Što mislite - hoće li izazivačica Sandra izboriti svoje mjesto u MasterChefu?
OTKRIJTE VEČERAS!
Što mislite - hoće li izazivačica Sandra izboriti svoje mjesto u MasterChefu?
putovanja
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
Lako?
Kviz općeg znanja: 15 pitanja na koja biste trebali odgovoriti točno - bez razmišljanja
"Napravite sve što možete da ovdje prespavate": Pogledajte kako izgleda hrvatska vila koju je Michelin stavio na popis najljepših na svijetu
Ključ savršenog odmora
"Napravite sve što možete da ovdje prespavate": Pogledajte kako izgleda hrvatska vila koju je Michelin stavio na popis najljepših na svijetu
Kod Plitvičkih jezera: Topla kuća stvorena za bijeg od svega i uživanje u ličkoj tišini
Villa Velika
Kod Plitvičkih jezera: Topla kuća stvorena za bijeg od svega i uživanje u ličkoj tišini
novac
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
iznad očekivanja
Hrvatima omiljeni modni brend zatvorio 135 dućana, ali povećao prodaju i dobit. "Uvijek nudimo najbolju vrijednost za novac"
Više od polovice poduzetnika razmatra preseljenje u inozemstvo. Ovo je najpopularnija destinacija
Nije zbog poreza
Više od polovice poduzetnika razmatra preseljenje u inozemstvo. Ovo je najpopularnija destinacija
Ovo je deset najplaćenijih nogometaša svijeta u 2025.
Forbesova lista
Ovo je deset najplaćenijih nogometaša svijeta u 2025.
lifestyle
Značenje imena Kaja
Simbolizira vedrinu
Tradicionalno, a unikatno: Značenje imena koje su kćeri dali Helena i Dominik Livaković
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Važan korak!
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Princeza Charlene u elegantnoj bež kombinaciji
ELEGANTNO I BEZ GREŠKE
Odijelo princeze Charlene pravi je primjer elegancije, ali njezine su cipele ono što želimo u svom ormaru
sve
Snaha Halida Bešlića Mahira se oglasila nakon njegovog sprovoda
"Jako nam nedostaješ"
Snaha Halida Bešlića oglasila se nakon dženaze, izazvala je mnogo reakcija
Značenje imena Kaja
Simbolizira vedrinu
Tradicionalno, a unikatno: Značenje imena koje su kćeri dali Helena i Dominik Livaković
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
Važan korak!
Kako napisati oporuku koju nitko neće moći poništiti?
 

Nastavi čitati

Business
Bitcoin, ilustracija
"Kriptoprinc" u bijegu

SAD zaplijenio najveću količinu bitcoina u povijesti od globalnih kriptoprevaranata iza zloglasne operacije "klanje svinja"

piše Branimir Vorša
Business
AI balon, ilustracija
Hoće li puknuti i taj balon?

AI ludilo financira se dugovima, a stručnjaci predviđaju neizbježan pad: "Možda sve završi dobro, ali ne bih uložio novac u to"

piše Branimir Vorša
Business
SoMo Borac
Najbolji od najboljih

Poznati su finalisti SoMo Borca!

piše Zimo
Business
CRO Commerce 2025
Konferencija o e-trgovini

Održan CRO Commerce 2025: AI je prilika, ali i najveća prijetnja za online trgovinu

piše Zimo
Business
Ana Tereza Želinski i Mario Želinski
OD NEDJELJE 19. LISTOPADA NA NOVOJ TV

Novu sezonu “Startaj Hrvatska” otvara par iz srca Slavonije

piše Zimo
Business
BYD električni automobili
Jedna je zemlja favorit

Nakon Mađarske i Turske, BYD traži lokaciju za još jednu europsku tvornicu

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima