Kako nazvati ime branda, velika je odluka kada krećete u osnivanje kompanije. Ime mora imati neko značenje koje će vas pratiti tokom vašeg putovanja u poslovnom svijetu.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Kud god išli, vaš brand trebao bi biti dio vas. Bilo da se radi o maloj kompaniji gdje prodajete cipele ili velikoj kompaniji poput Coca Cole, IBM-a, Amazona ili neke druge gdje se okreću milijuni i milijarde.

Brand je identitet tvrtke, korica knjige, naslovna stranica. Svaki puta kada netko vidi vaš brand znat će o čemu se radi, naravno ukoliko ste pametno uložili u promociju istog.

Svaki brand ima ime, a interesantno je koja se značenja kriju iza pojedinih imena velikih kompanija. Pogledajte 30 imena koji su izdvojili na BuzzFeedu.

Za neke ste vjerojatno znali od kuda je poteklo ima, no za neke sigurno niste.

[smooth=id: 25;height:845; ]