Kako nazvati ime branda, velika je odluka kada krećete u osnivanje kompanije. Ime mora imati neko značenje koje će vas pratiti tokom vašeg putovanja u poslovnom svijetu.

Kud god išli, vaš brand trebao bi biti dio vas. Bilo da se radi o maloj kompaniji gdje prodajete cipele ili velikoj kompaniji poput Coca Cole, IBM-a, Amazona ili neke druge gdje se okreću milijuni i milijarde.

Brand je identitet tvrtke, korica knjige, naslovna stranica. Svaki puta kada netko vidi vaš brand znat će o čemu se radi, naravno ukoliko ste pametno uložili u promociju istog.

Svaki brand ima ime, a interesantno je koja se značenja kriju iza pojedinih imena velikih kompanija. Pogledajte 30 imena koji su izdvojili na BuzzFeedu.

Za neke ste vjerojatno znali od kuda je poteklo ima, no za neke sigurno niste.

[smooth=id: 25;height:845; ]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju