Što znače imena top 30 svjetskih brandova [FOTO]

Ime branda velika je odluka kada krećete u osnivanje kompanije. Ime mora imati neko značenje koje će vas pratiti tokom vašeg

Zimo
Zimo
Zimo | 27.07.2011. / 18:35 komentari
Što znače imena top 30 svjetskih brandova [FOTO]

Kako nazvati ime branda, velika je odluka kada krećete u osnivanje kompanije. Ime mora imati neko značenje koje će vas pratiti tokom vašeg putovanja u poslovnom svijetu.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute

Kud god išli, vaš brand trebao bi biti dio vas. Bilo da se radi o maloj kompaniji gdje prodajete cipele ili velikoj kompaniji poput Coca Cole, IBM-a, Amazona ili neke druge gdje se okreću milijuni i milijarde.

Brand je identitet tvrtke, korica knjige, naslovna stranica. Svaki puta kada netko vidi vaš brand znat će o čemu se radi, naravno ukoliko ste pametno uložili u promociju istog.

Svaki brand ima ime, a interesantno je koja se značenja kriju iza pojedinih imena velikih kompanija. Pogledajte 30 imena koji su izdvojili na BuzzFeedu.

Za neke ste vjerojatno znali od kuda je poteklo ima, no za neke sigurno niste.

[smooth=id: 25;height:845; ]

Vezane vijesti