Kad se prije nešto više od godinu dana na hrvatskom tržištu pojavilo "digitalno osiguranje automobila", mnogi su bili zbunjeni. Nije im bilo jasno o čemu se točno radi i po čemu je takav digitalni oblik bolji ili lošiji od klasičnog. 

Međutim, godinu dana kasnije, podaci govore za sebe. Čak je  1,3 milijuna korisnika posjetilo je LAQO web kako bi kupili LAQO osiguranje ili saznali više informacija, dok je kalkulator za izračun cijene koristilo više od 350.000 ljudi.

Nas je zanimalo što se točno krije iza "digitalnog osiguranja" i kako su razvijali aplikaciju koja to osiguranje prati. 

LAQO korisnici sve što im treba mogu obaviti u potpunosti digitalno. Ugovaranje auto osiguranja sada je moguće u samo par klikova na web stranici, bez odlaska u poslovnicu i papirologije, a cijeli proces traje manje od minute. Na Android i iOS uređajima, dostupna je i LAQO aplikacija u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata i putem koje mogu obnoviti svoju policu jednim klikom. Pomoću LAQO aplikacije moguće je i digitalno prijaviti štetu, a, ukoliko je sve u redu, ponuda stiže već u roku od 24 sata. Za svaku pomoć ili pitanja korisnicima je na raspolaganju i digitalna korisnička podrška na Viberu, Messenger chatu i WhatsAppu, pojašnjavaju nam iz tima koji svakodnevno radi na poboljšanju same aplikacije. 

Naime, iako je razvoj aplikacije trajao nekoliko mjeseci, na njoj se i dalje radi. 

Razvoj aplikacije trajao je nekoliko mjeseci, a na njoj je neumorno radio veliki tim stručnjaka. Iza LAQO aplikacije stoje stručnjaci Croatia osiguranja te naša partnerska agencija za web i mobile app development, Shape 404. Kontinuirano smo fokusirani na uvođenju dodatnih funkcionalnosti u aplikaciju jer je zadovoljan korisnik u DNK našeg branda, ističu. 

Njihov trud vidljiv je i u zadovoljstvu korisnika koji koriste aplikaciju za sve vezano uz digitalno osiguranje i prijavljivanje štete.

Korisnici su oduševljeni aplikacijom, što dokazuje da se LAQO app našao među TOP 5 financijskih aplikacija na App Storeu i Play Storeu, a trenutno je ocjenjen s visokom ocjenom 4,9. Aplikaciju aktivno koristi više od 50% naših klijenata, što je iznad naših očekivanja. Kada je riječ o web stranici, čak 1,3 milijuna korisnika u godinu dana posjetilo je LAQO web kako bi kupili LAQO osiguranje ili saznali više informacija, dok je kalkulator za izračun cijene koristilo više od 350.000 ljudi. Sretni smo što su korisnici prepoznali naše digitalne kanale i što ih svakodnevno koriste, dodaju.

No, nas je zanimala tehnologija koja je u pozadini same aplikacije i kalkulatora. Pogotovo kod programa LaqoPrevent.

Prilikom dizajniranja vodili smo se mišlju da aplikacija, prije svega, treba biti korisna našim klijentima i da im mora značajno olakšati upravljanje osiguranjem. Zbog toga je ključan naglasak stavljen na jednostavnost korištenja. Primjerice, tehnologija je omogućila prijavu putem OCR-a za osobne iskaznice, dok za procjenu šteta automobila imamo virtualni način procjene gdje korisnika putem aplikacije točno navodimo što treba napraviti. Croatijin LAQO je upotrebom digitalnih rješenja u potpunosti rame uz rame svjetskih Insurtech proizvoda. Ne samo da je jednostavan iz perspektive klijenta, već je i jednostavan u pozadinskim procesima s obzirom na to da su oni većinom automatizirani. Jedna od najvećih inovacija u LAQO aplikaciji nalazi se u sklopu programa LaqoPrevent, gdje korisnici putem korištenje naprednog tehnološkog rješenja telematike mogu analizirati svoje ponašanje u vožnji, pojašnjavaju i dodaju:
LaqoPrevent je jedinstveni program prevencije koji uz pomoć naprednih tehnologija promiče i nagrađuje odgovorno ponašanje i smanjenje rizika u prometu. Korisnici tako putem LAQO aplikacije mogu pratiti različite aspekte svoje vožnje, utjecati na smanjenje ključnih rizika u prometu te biti nagrađeni za odgovorno ponašanje i dobre rezultate. Uložili smo puno kako bismo maksimalno zaštitili privatnost korisnika, te su svi podaci u potpunosti anonimizirani, sigurni i ne dijele se s trećim stranama.

Zanimljivo, korisnici koji su isprobali LaqoPrevent osvijestili su kako su brzina i korištenje mobitela u vožnji njihovi najveći problemi. A to su pokazali i službeni podaci MUP-a. 

Slijedom tih podataka, odlučili smo intervenirati na nekim od crnih točaka, odnosno dionicama na kojima su prometne nesreće češće kako bi hrvatske prometnice bile sigurnije za sve sudionike. U dogovoru s prometnim stručnjacima i nadležnim institucijama, postavit ćemo dodatnu prometnu signalizaciju koja će upozoravati vozače da prilagode brzinu. Uz to, pokrenuli smo i edukativnu kampanju Oči širom zatvorene, veliki Instagram stunt, u kojem su neke od najpopularnijih Instagram zvijezda upozorile na opasnosti korištenja mobitela u vožnji, pojašnjavaju. 

Iako su zadovoljni rezultatima nakon prve godine, planova za budućnost je mnogo. Kako su nam otkrili, u planu je uvođenje značajnih promjena na tržištu osiguranja, a u sljedećim fazama u planu je i uvođenje drugih naprednih vrsta osiguranja kako bi se dodatno proširila ponuda.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju