Nakon što je Elon Musk predstavio Model 3, dio novinara taj je automobil nazvao električnim Fordom T, odnosno prvim električnim vozilom za mase koje bi trebalo pokrenuti cijelo tržište. Prve recenzije koje su se pojavile na internetu bile su odlične, no taj su automobil cijelo vrijeme pratile, a i dalje prate problemi s proizvodnjom, pa tisuće ljudi koje su ga naručile još prošle godine i dalje nestrpljivo čekaju svoje vozilo.

Iako su Teslini automobili na glasu kao pouzdani i sigurni (usprkos posljednjim problemima sa sustavom za autonomno upravljanje), iz Consumer Reportsa nakon testiranja Modela 3 zaključili su kako taj automobil ne mogu preporučiti kupcima.

Kočenje, ekran, buka...

Treba napomenuti kako su iz te neprofitne organizacije pohvalili općenite performanse Modela 3 (gušt ga je voziti, a ima i odličan domet), no automobil je razočarao u nekoliko važnih područja. 

Npr. posebno se napominje dužina zaustavljanja prilikom kočenja – iz Tesle tvrde kako ta dužina iznosi oko 40 metara, no testiranja su pokazala kako je prosječna dužina zaustavljanja veća od 46 metara, što je više i od Forda F-150 koji je mnogo veći i teži u odnosu na Teslino električno vozilo. Iako se u jednom slučaju automobil zaustavio nakon manje od 40 metara, takvu dužinu zaustavljanja pri brzini od 60 milja na sat vozilo više nije moglo ponoviti.

Tesla Model 3 (Foto: AFP)

Drugi model Tesle 3 koji su testirali dao je iste rezultate, što su u toj organizaciji nazvali "čudnim".

U Consumer Reportsu kritizirali su i ekran osjetljiv na dodir, odnosno sučelje ovog ekrana preko kojeg se kontroliraju gotovo sve opcije automobila – smatraju kako je prekomplicirano jer za neke jednostavne opcije treba proći previše koraka i previše puta dotaknuti ekran prstom. Ovo je velik problem jer zbog previše interakcija s ekranom vozači će duže vremena provesti gledajući ekran umjesto cestu te će skinuti ruke s volana tražeći opcije koje žele aktivirati. Zanimljivo, još jedna negativna stvar vezana uz Model 3 jest da je, barem prema CR-u, preglasan na autocesti.

Na ove je informacije odmah reagirao i Elon Musk koji je rekao kako je ekipa iz CR-a testirala starije modele Modela 3 te je najavio kako će problem s kočenjem popraviti softverskom nadogradnjom. Također, napomenuo je i kako su na tom automobilu popravljene i brojne druge stvari u odnosu na model koji je testiran – među inim, smanjena je i buka koju automobil stvara na autocesti.

Izvor: Fox News