TikTok planira potez koji bi mogao zabrinuti influencere

Američki mediji govore kako kompanija još testira alat te on još nije dostupan korisnicima.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.04.2024. / 09:07

Virtualni influencer, ilustracija (Foto: Getty Images)

Mnogi su od zabave i objava na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka stvorili karijere te sada zarađuju isključivo od aktivnosti na takvim mrežama. Dok je konkurencija među influencerima jako velika te se mali broj njih može pohvaliti da zarađuju dovoljno, situacija bi se na ovom tržištu u budućnosti mogla dodatno zakomplicirati dolaskom nove i potpuno drukčije konkurencije.

Laura Ris Nova hrvatska influencerica sve je popularnija, no ona je potpuno drukčija od ostalih zvijezda na društvenim mrežama

Naime, u posljednje vrijeme sve su popularniji AI influenceri, odnosno nepostojeće osobe stvorene putem alata umjetne inteligencije koje izgledaju prilično uvjerljivo. Takve AI osobe pojavile su se i u hrvatskom virtualnom prostoru, a o jednoj od njih nedavno smo pisali i na Zimu.

Čini se kako bi se uskoro mogao pojaviti veliki broj takvih AI influencera i na TikToku, a oni bi mogli prodavati proizvode različitih brendova. Naime, prema pisanju američkih medija, TikTok planira svojoj platformi dodati alat za stvaranje virtualnih influencera koji će promovirati i prodavati proizvode. Također, kompanija će biti dostupan i alat baziran na umjetnoj inteligenciji za pisanje promotivnih tekstova koje će onda AI influenceri čitati kako bi povećali prodaji proizvoda.

Dok takvi influenceri kreirani putem alata za umjetnu inteligenciju nisu rijetki u Kini, na zapadnim tržištima još nisu popularni, što bi se moglo promijeniti s vremenom. TikTok je do sada testirao takve AI avatare, no pokazalo se da oni još nisu spremni za tržište te kompanije prodaju više proizvoda putem TikToka kada u kampanjama koriste ljude, odnosno prave influencere.

Virtualni influencer, ilustracija Virtualni influenceri postaju sve popularniji: Mogu li zamijeniti stvarne influencere?

Ipak, dugoročno bi se ovakvi AI influenceri mogli pokazati isplativima. Osim što su zahvaljujući spomenutom alatu jednostavni za razvoj, njihov je trošak puno manji u odnosu na korištenje pravih influencera, a također mogu sudjelovati u prijenosima uživo u kojima se proizvodi prodaju 24 sata dnevno.

Kako tehnologija bude napredovala i AI influenceri budu što realističniji, bit će sve manja razlika između stvarnih ljudi umjetno stvorenih avatara pa bi sve više kompanija moglo, umjesto ljudi, za promociju i prodaju proizvoda, uposliti jeftinije računalno generirane likove.

Izvor: Social Media Today
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti