Twitter je pokušao kupiti Clubhouse za čak 4 milijarde dolara

Poslovnim medijima jučer je odjeknula vijest da je Twitter pokušao kupiti Clubhouse, no iz nepoznatog razloga pregovori su prekinuti.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 08.04.2021. / 12:38 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Koliko je popularan Clubhouse najbolje možemo vidjeti po broju kopija te aplikacije koje su najavljene ili su se posljednjih mjeseci pojavile. Kada vašu aplikaciju koriste i populariziraju osobe poput Muska, Gatesa i Oprah, a kopiraju je Facebook, Twitter i LinkedIn, jasno je da ste uspjeli. No taj uspjeh trebalo bi i unovčiti, na čemu sad u Clubhouseu i rade te trenutačno pregovaraju s investitorima o ulaganjima u kompaniju. Vrijednost Clubhousea koja se spominje prilikom potencijalnih investicija iznosi oko 4 milijarde dolara, a zanimljivo je što je, navodno, Twitter bio spreman platiti istu cifru za preuzimanje kompanije.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Slika nije dostupna Pretekli sve popularniji Clubhouse: Twitter lansirao svoju verziju audio soba za razgovore

Tu su informaciju jučer objavili na Bloombergu, a prema njihovim izvorima koji su dobro upoznati sa situacijom, pregovori između kompanija trajali su nekoliko mjeseci. Ipak, kako je očito, do akvizicije nije došlo, a razlozi nisu poznati. Jedan od potencijalnih razloga nalazi se i u činjenici što je Twitter u sklopu vlastite društvene mreže pokrenuo sličnu opciju Twitter Spaces za razgovore uživo.

Umjesto akvizicije koja bi bila teška 4 milijarde dolara i razvoja vlastitog proizvoda na svojoj mreži, Twitter se odlučio na jeftiniji pristup te se nadaju da će Spaces s vremenom privući veliki broj korisnika. Što se Clubhousea tiče, kompanija priprema dva velika noviteta koji se željno iščekuju. Jedan novitet je razvoj aplikacije za Android, a drugi je da za korištenje aplikacije više neće biti potrebna pozivnica.

Slika nije dostupna Iz Clubhousea najavili verziju za Android i ukidanje pozivnice koja je danas potrebna za korištenje aplikacije

Na Bloombergu naglašavaju kako je, usprkos trenutačnoj popularnost, budućnost te audio platforme nesigurna, ponajviše zbog velike konkurencije koja već ima puno veću korisničku bazu i financije. Naravno, ne treba odbaciti niti mogućnost da bi netko u budućnosti ipak mogao preuzeti Clubhouse i integrirati ga u vlastitu platformu.

Izvor: 9to5Mac

 

Vezane vijesti