Posljednji vikend u rujnu rezerviran je za "rudarenje" u Labinu, odnosno za Digital Lab.in konferenciju. Dva dana učenja, razmjene iskustava, upijanja najnovijih trendova, stvaranja novih poznanstava i poslovnih veza, dobrog druženja, uživanja, zabave, sunca i mora, gastro i eno poslastica - ukratko, sve to donosi Digital Lab.in, konferencija za dizajnere i developere nadolazeće generacije, kako je vole nazivati njezini pokretači iz labinske IT tvrtke Lloyds Design.
Hrabro postavljeni standardi, upijani godinama sudjelovanjem na svim bitnijim digitalnim događanjima u cijeloj Europi, isporučeni su u debitantskoj godini. Već tada se konferencija Digital Lab.in bez imalo srama i samozatajnosti nametnula kao jedno od bitnijih okupljanja digitalne branše u ovom dijelu godine. Naslonjena na interface design i development, usmjerena front-endu i mobile first pristupu, konferencija je već u prvoj godini privukla više od 200 registriranih posjetitelja, ali i značajna imena među keynote predavačima i voditeljima radionica. Labin su lani posjetili suosnivač Smashing Magazina Vitaly Friedman, suvlasnik Dogstudia Henry Daubrez, CEO Build in Amsterdam Tim Weers te brojne domaće IT “face” iz renomiranih hrvatskih digitalnih tvrtki.
Koliki je kvantni skok konferencija doživjela već u svojoj drugoj godini govori impozantna lista predavača i predstavnika tvrtki, koji će posljednji vikend rujna provesti u Istri. Na Digital Lab.in dolazi Google, Booking.com, WILD, Immersive Garden, csswizardy, AWS, a tu su i domaće snage predvođene tvrtkama Infobip, Five, Bornfight, Locastic, Prototyp te predstavnicima Raiffeisen Bank Hrvatska. Digitalnim prvoborcima nove generacije ova imena znače jako puno, a za dobar dio su čuli i laici kojima je računalo i mobitel tek usputno sredstvo za rad i zabavu - što je pravi dokaz koliki je trud u slaganju ovogodišnje konferencije uložio labinski Lloyds Design.
Kotizacije za konferenciju, kao i sve dodatne informacije o lokaciji, smještaju, programu i radionicama, dostupne su na web stranici digitalab.in - a neke od radionica već su rasprodane, dok je broj karata za konferencijski “full access” limitiran.
"Vrijeme je da iskopate zadnju bočicu kreme za sunčanje, jer poziv u Labin na zadnji ljetni vikend upijanja digitalnih znanja nestvarno mami. Dig it all", poručuju organizatori iz bivšeg rudarskog grada.