Sjeverna Hrvatska postat će bogatija za još jedan portal, Varazdinski.hr, koji bi, kako se može naslutiti, trebao izravno konkurirati eVaraždinu, a želi se istaknuti kvalitetnim i za lokalnu zajednicu relevantnim sadržajima.

Iza ovog projekta stoje pokretači portala eMedjimurje.hr, a u razgovoru s urednikom Ninom Kristofićem i voditeljem razvoja poslovanja Igorom Halićem doznali smo i kako je došlo do ideje. 

- Još prije šest godina, kada smo ulazili u svijet medija, sada već davne 2009. godine, prilikom samog pokretanja portala eMedjimurje.hr, početna vizija koju smo tad zapisali bilo je praćenje događanja u našoj regiji u kojoj djelujemo, u sjevernoj Hrvatskoj, pojasnio nam je Kristofić.

- Nikad nismo stajali na mjestu, uvijek smo težili neprestanom usavršavanju. Tijekom cijelog tog razdoblja uvijek smo tražili kvalitetne pojedince i jačali naš tim. U ovih šest godina tri puta smo radili redizajn portala, sve s ciljem da se što više prilagodimo čitateljima i oglašivačima. Nastojimo uravnotežiti prostor za sadržaj s oglašivačkim pozicijama, koje su nam bitne jer djelujemo tržišno i o toj vrsti prihoda ovisi naše poslovanje, a sve s ciljem stvaranja što kvalitetnijeg sadržaja za naše čitatelje. Od tih prihoda izvršavamo na vrijeme svoje obaveze, što je preduvjet za unapređenje kvalitete”, dodaje Halić.

Što se tiče novog projekta Varazdinski.hr, na njemu se radi godinu dana. Projekt je okupio kvalitetne i iskusne ljudi iz Varaždina, koji su već sudjelovali u pokretanju i promociji online medija. Oni će i voditi Varazdinski.hr, neovisno o portalu eMedjimurje.hr.

- Nakon što smo okupili početni "sastav", u fazi smo traženja dvije kvalitetne i energične osobe s područja Varaždinske županije, sa završenom višom ili visokom školom koji bi se priključili našem timu na puno radno vrijeme u vidu stručnog osposobljavanja za rad bez zasnivanja radnog odnosa na poziciji novinara, a koji nam se mogu javiti na posao@varazdinski.hr, istaknuo je Marko Breljak koji će pomoći oko promocijskih aktivnosti te voditeljica prodaje i oglašavanja Marijana Mikulić, a koji zajedno rade na kreiranju i pronalaženju adekvatnog miksa oglašavanja za pojedinog klijenta.

Cilj projekta je pružiti žiteljima varaždinskog kraja kvalitetan medij, medij s korisnim, zanimljivim i relevantnim sadržajima.

- Koncepcija medija Varazdinski.hr bazirat će se, naravno, na pravovremenoj i provjerenoj informaciji iz svih područja društvenog života, ali osim izvještavanja o događanjima bitnima za stanovnike u svim dijelovima naše županije, posebno ćemo njegovati naglašeni autorski pristup – putem pomalo zanemarenih formi komentara i reportaža, analiza i istraživanja. Također, Varazdinski.hr medij je za čitatelje i o čitateljima, za građane i o građanima. Zato nam je bitno neprestano biti prisutan među njima i sve bilježiti putem fotogalerija i drugih multimedijskih sadržaja. Nećemo izbjegavati negativnosti, ni najmanje, ali želimo također naglasiti da Varaždin nije samo grad bremenit problemima, već grad pun potencijala u kojem djeluju mnogi kreativni i sposobni pojedinci. Želja nam je animirati stanovnike varaždinskoga kraja na pozitivne promjene, interakciju i suradnju», izložio je osnovne okvire koncepcije portala Varazdinski.hr urednik Goran Štimec.

Na naše pitanje o daljnjim planovima, za sada ne otkrivaju nove projekte, usredotočeni su na lansiranje novog medija, stoga - neka im je sa srećom.