Strategy Analytics proveo je istraživanje u SAD-u, Europi i Kini kako bi saznao što vozači misle o autonomnim značajkama vozila. I onima koje su već dostupne u vozilima, i onima koje će tek postati dostupne.
Rezultati koje su dobili, u najmanju ruku, veoma su zanimljivi.
Naime, dobar dio ispitanih (većinom starije generacije i žene), željelo bi u potpunosti izbjeći bilo kakvu mogućnost autonomne vožnje, i to jer još uvijek ne vjeruju da je ta tehnologija dovoljno razvijena i sigurna.
Posebno je zanimljivo što dobar dio ispitanih ističe kako nikad neće vjerovati tehnologiji autonomne vožnje.
Iz Strategy Analyticsa ističu kako ti rezultati pokazuju koliko je prosječnim ljudima tehnologija autonomne vožnje još uvijek nepoznata. Stoga savjetuju da tvrtke koje proizvode autonomne automobile posebnu pozornost obrate na korisničko sučelje te da poruke koje vozilo šalje putnicima budu jasne, sažete i kontekstualne.
Upozorili su kako velik broj vozača u SAD-u i Europi aktivno izbjegava koristiti značajke autonomne vožnje i automatiziranog parkiranja iako su im one dostupne.
U konačnici zaključuju kako je nužno povećati povjerenje vozača odnosno korisnika u mogućnosti autonomne vožnje.
To bi mogao biti poseban izazov u svjetlu problema i prometnih nesreća koje su uzrokovali automobili u kojima je bila aktivirana tehnologija za autonomnu vožnju.
Izvor: Strategy Analytics