Vrhunska Sonyjeva strategija za potvrdu kvalitete proizvoda koji kupujete

Kvalitetan marketing je, kažu, polovica obavljenog posla kod pokušaja plasiranja proizvoda na tržište, pod uvjetom da je taj proizvod isto tako kvalitetan, Sonyjeva nova kampanja se bazira upravo na tome...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 11.02.2014. / 13:00 komentari
Vrhunska Sonyjeva strategija za potvrdu kvalitete proizvoda koji kupujete

Kvalitetan marketing je, kažu, polovica obavljenog posla kod pokušaja plasiranja proizvoda na tržište, pod uvjetom da je taj proizvod isto tako kvalitetan, Sonyjeva nova kampanja se bazira upravo na tome...

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Najteže je, to vjerojatno i sami znate, uvjeriti kupca u istinsku kvalitetu određenog proizvoda, pogotovo danas kada proizvoda iz iste kategorije imamo na tisuće. Kako odabrati pravi, kako znati da je proizvod koji kupujete doista toliko dobar, odnosno da je njegova realna kvaliteta istovjetna onoj deklariranoj?

Sony je u kampanji za svoj novi, vodootporni mp3 svirač otišao korak dalje i ako vam treba ovakav gadget, s ovakvim karakteristikama, definitivno ne možete pogriješiti. Kvaliteta, pogotovo otpornost na vodu je apsolutno neupitna, to ćete shvatiti kada pogledate video i otkrijete u kakvoj se ambalaži prodaje ovaj svirač glazbe...  

Vezane vijesti