Vrhunska Sonyjeva strategija za potvrdu kvalitete proizvoda koji kupujete

Kvalitetan marketing je, kažu, polovica obavljenog posla kod pokušaja plasiranja proizvoda na tržište, pod uvjetom da je taj proizvod isto tako kvalitetan, Sonyjeva nova kampanja se bazira upravo na tome...

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 11.02.2014. / 13:00

Vrhunska Sonyjeva strategija za potvrdu kvalitete proizvoda koji kupujete

Kvalitetan marketing je, kažu, polovica obavljenog posla kod pokušaja plasiranja proizvoda na tržište, pod uvjetom da je taj proizvod isto tako kvalitetan, Sonyjeva nova kampanja se bazira upravo na tome...

Najteže je, to vjerojatno i sami znate, uvjeriti kupca u istinsku kvalitetu određenog proizvoda, pogotovo danas kada proizvoda iz iste kategorije imamo na tisuće. Kako odabrati pravi, kako znati da je proizvod koji kupujete doista toliko dobar, odnosno da je njegova realna kvaliteta istovjetna onoj deklariranoj?

Sony je u kampanji za svoj novi, vodootporni mp3 svirač otišao korak dalje i ako vam treba ovakav gadget, s ovakvim karakteristikama, definitivno ne možete pogriješiti. Kvaliteta, pogotovo otpornost na vodu je apsolutno neupitna, to ćete shvatiti kada pogledate video i otkrijete u kakvoj se ambalaži prodaje ovaj svirač glazbe...  

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti