Tom Leung, YouTubeov direktor menadžmenta proizvoda, najavio je novi YouTubeov eksperiment koji će se provoditi na jedan posto korisnika iPhonea. Na dnu njihovih YouTube aplikacija pojaviti će se nova kartica Explore, za koju se nadaju da će pomoći i korisnicima i stvarateljima sadržaja.
Tom pojašnjava da je Explore odgovor na pritužbe korisnika da pod Preporučeno (Recommended) ne mogu pronaći ništa novo te da je sav sadržaj više-manje isti.
Explore je dizajniran da vas izloži većem spektru tema, videa i kanala na kakve inače ne biste naišli, izjavio je Leung i dodao kako će taj sadržaj i dalje biti personaliziran te odgovarati korisnikovim interesima. Primjerice, ako se netko zanima za teleskope i gledate videa vezana za njih, Explore će vam vjerojatno preporučiti profesionalne kamere.
Nagađa se da će Explore biti sličan Exploreu na Instagramu, koji osim kategorije dizajnirane za korisnike također nudi kategorije posvećene sportu, umjetnosti, znanosti i slično.