Googleov YouTube Partner Program omogućuje korisnicima da zarade na svojim videima postavljanjem oglasa.
No osim svih uvjeta YouTube Partner programa, korisnici moraju imati originalan sadržaj i moraju biti vlasnici video i audio materijala.
YouTube Partner prije je bio dostupan samo za korisnike s popularnim sadržajem, no od danas je dostupan u 20-ak zemalja: Argentina, Australija, Brazil, Kanada, Kolumbija, Češka, Francuska, Njemačka, Irska, Izrael, Japan, Meksiko, Nizozemska, Novi Zeland, Poljska, Južna Afrika, Španjolska, Švedska, Velika Britanija i SAD.
Kao što ste mogli primijetiti nema spomena Hrvatske, Srbije, BiH niti Slovenije, no nadamo se kako ćemo i mi ubrzo dobiti pristup ovom programu.
Također, oni koji imaju privilegiju biti dio YouTube Partner programa neće odmah imati mogućnost korištenja svih značajka, kao što su mogućnost vlastitih slika ili bannera, no iz kompanija kažu kako rade na tome da sve te mogućnosti budu dostupne svima, prenosi Mashable.