Facebook je pogodila kriza povjerenja kod korisnika, oglašivača, zaposlenika i investitora nakon što je priznao da su podaci o oko 87 milijuna ljudi, većinom iz Sjedinjenih Država, došli u ruke tvrtke Cambridge Analytice koja ih je iskoristila u političkim kampanjama.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Prema pisanju lista, zatvaranje tvrtke potvrdio je Nigel Oakes, osnivač britanske SCL grupe, vlasnika Cambridge Analytice.

Pozivajući se na neimenovani izvor, WSJ piše da je ta odluka donesena jer tvrtka gubi klijente i suočava se s golemim sudskim troškovima u istrazi Facebooka.

Nakon izbijanja skandala, u Americi i u Europi otvoreno je nekoliko službenih istraga, a osnivač Facebooka Mark Zuckerberg se nekoliko puta ispričao zbog kršenja privatnosti korisnika najveće društvene mreže na svijetu.

Cambridge Analytica je 2014. putem psihološkog upitnika na koji je odgovorilo 270.000 osoba pribavila podatke o 87 milijuna korisnika Facebooka.

To je britanskoj tvrtki omogućilo da stvori dragocjenu bazu podataka prije nego ju je angažirala ekipa kampanje Donalda Trumpa.

Osobni podaci su u središtu gospodarskog modela Facebooka i drugih tehnoloških skupina poput Twittera i Googla jer omogućuju bolje usmjeravanje reklamnih, trgovačkih ili političkih sadržaja. (Hina)