Jedna od industrija koja je najteže pogođena koronavirusom jest turizam te će sa sve većim brojem oboljelih i daljnjim širenjem virusa i gubici biti sve veći, a situacija za turističke kompanije sve teža. Jedna od kompanija na koju bi se koronavirus mogao višestruko odraziti jest i Airbnb. Jasno, s manjim brojem putovanja, a samim time i manjom potrebnom za smještajem, smanjit će se i prihodi kompanije, i to baš u vrijeme koje bi trebalo biti najvažnije za njezine investitore.
Naime, prema nepotvrđenim planovima, Airbnb je za ovaj ili sljedeći mjesec pripremao najaviti skorašnji izlazak na burzu, no jasno je kako trenutačno nije najbolje vrijeme za takav potez, pogotovo za tvrtku orijentiranu turizmu. Prema profesoru Davidu Hsuu sa Sveučilišta u Pennsylvaniji, koronavirus je "teško udario" Airbnb tako da bi, umjesto pozitivnog poslovanja koje bi motiviralo investitore, oni mogli biti obeshrabreni za ulaganje u dionice kompanije.
Također, i bez tih problema, iza Airbnba teška je godina jer su, nakon što su u prvih devet mjeseci 2018. ostvarili profit od 200 milijuna dolara, isto razdoblje prošle godine završili u minusu od većem od 320 milijuna dolara.
U posljednje vrijeme zabilježeni su problemi sa sigurnošću i spamom na servisu, kao i problematičnim ponašanjem gostiju, naglašavaju na Business Insideru. Na poboljšanje sigurnosti platforme potrošeno je oko 150 milijuna dolara, a općenito su povećani troškovi poslovanja, kao i prodaje i marketinga, što se sve odrazilo na financije. Kada tome dodamo i nesigurnost zbog koronavirusa, nije teško zaključiti zašto bi najbolja odluka za ekipu iz Airbnba bila odgoda izlaska na burzu te glasine kažu da to možemo očekivati sljedeće godine.