Želite putovati izvan Sunčeva sustava? Javite se u NASA-inu putničku agenciju

Martina Čizmić | 30.05.2018. / 14:32

Galerija

Budimo iskreni, samo će šačica ljudi otputovati u svemir, a broj onih koji bi to željeli napraviti mnogo je veći.

Bez obzira na to jeste li zaljubljenik u astronomiju ili avanturist koji želi otići tamo "gdje nitko još nije otišao", NASA vam može pomoći.

Točnije, njihova "putnička agencija" Exoplanet Travel Bureau.

Na svojoj internetskoj stranici Exoplanet Exploration, NASA je omogućila svim zainteresiranim da barem virtualno otputuju na egzoplanet koji se nalazi izvan Sunčeva sustava.

Dosad je otkriveno 3730 egzoplaneta diljem svemira, no većina ih nije pogodna za život ljudi. Najčešće je temperatura previsoka, nema kisika, a ni visoka radijacija ne pomaže u razvoju uvjeta za život.

No nekoliko bi ipak moglo biti barem djelomično pogodno. Želite li se naći u ulozi istraživača i posjetiti neki od tih egzoplaneta, dovoljno je da iz udobnosti svog doma kliknete na Exoplanet Travel Bureau, odaberete planet na koji biste željeli otputovati i krenete.

Ono što će vam se prikazati na ekranu je umjetnička interpretacija ograničenih podataka koje su znanstvenici tijekom godina prikupili o egzoplanetima. Moći ćete ih istraživati pomoću 360-stupanjskog prikaza i zumirati na ono što vam posebno zaokupi pažnju.

U NASA-i su se potrudili cijelo iskustvo napraviti veoma zabavnim, zanimljivim i edukativnim. Tako možete uspoređivati planete, pročitati kad ih je i tko otkrio, ali i naučiti kako pronaći planete.

Na kraju vam moramo dati samo jedno upozorenje – budite oprezni jer kad jednom uđete u Exoplanet Travel Bureau, vrijeme prolazi potpuno drugačije. Niste ni trepnuli, a već su "nestala" dva-tri sata u istraživanju nekog planeta.