Zuckerberg najavio opciju koja se neće svidjeti korisnicima WhatsAppa

U Facebooku su odlučili da je vrijeme da počnu sa zarađivanjem od WhatsAppa tako da uskoro možemo očekivati da će se uz statuse na ovoj mreži početi pojavljivati oglasi.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.11.2018. / 11:16

WhatsApp (Foto: Getty Images) (Foto: Getty Images)

Marku Zuckerbergu jasno je kako će, ako želi nastaviti s konstantnim povećanjem prihoda i profita, morati početi zarađivati veći novac i od ostalih servisa, a ne samo od Facebooka i Instagrama. To se prvenstveno odnosi na Messenger, ali i na WhatsApp koji je odavno premašio brojku od milijardu korisnika, zbog čega je iznimno zanimljiv oglašivačima.

Jedan od načina zarade putem ove mreže već je predstavljen i riječ je o naplati poslanih poruka, odnosno obavijesti poslovnim korisnicima, a uskoro bi Facebook trebao zarađivati i na svim korisnicima WhatsAppa. Zuckerberg, naravno, neće početi s naplatom korištenja WhatsAppa jer je jasno da bi većina korisnika odmah zatvorila svoje račune i okrenula se besplatnim opcijama, no niti ono što sprema neće baš oduševiti korisnike.

Primarni oblik monetizacije, odnosno zarade WhatsAppa bit će – oglašavanje, napomenuo je to ovog tjedna potpredsjednik kompanije Chris Daniels na konferenciji u New Delhiju. Još nije poznato kada će WhatsApp početi s oglašavanjem, a oglasi će se prikazivati pored statusa korisnika – riječ je o iznimno popularnoj opciji, po uzoru na Stories, koja omogućuje objavu poruka, fotografija ili videozapisa uz profil i koja je vidljiva svima s liste kontakata. Kao i priče sa Snapchata i Instagrama, taj je status vidljiv 24 sata, nakon čega nestaje. A u budućnosti će se uz njega prikazivati i reklame.

Na The Vergeu su podsjetili kako su iz ove kompanije još prije dvije godine korisnicima poručili da nikakvi oglasi neće prekidati komunikaciju korisnika WhatsAppa, no suosnivači kompanije su s vremenom napustili WhatsApp, a Zuckerberg je odlučio kako je vrijeme za početak zarade na ovoj platformi za komunikaciju i to upravo uvođenjem reklama.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti