Hakeri tijekom pandemije pronašli dvije savršene mete - gaming i kockarsku industriju

Obzirom da je pandemija COVID-19 dovela do velikih restrikcija i zatvaranja diljem svijeta, s povećanjem online gaminga, povećao se i broj hakerskih napada na gejmersku, ali i kockarsku industriju.

Branimir Vorša | 16.12.2020. / 16:21 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prema podacima Nexusguarda i njihovog najnovijeg izvješća o DDoS prijetnjama, u trećem kvartalu 2020. godine zabilježen je porast od 287 posto u DDoS napadima u odnosu na isti period lani. Primarni ciljevi tih napada su online gaming industrija i online kockarska industrija.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Neobičan bljesak na Saturnu Znanstvenici se nadaju FOTO Je li djelatnik NASA-e i astronom amater prvi put dosad zabilježio neuhvatljivi događaj na Saturnu? Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse

Online gaming servisi izuzetno su osjetljivi na latenciju i nedostupnost servisa, čini ih izvrsnim metama za velike DDoS napade. Iz Nexusguarda upozoravaju kako gaming industrija sama ne može zaustaviti te napade, već je potrebna suradnja između gaming industrije (kao i kockarske industrija) i pružatelja internetskih usluga, kako bi se provela uspješna borba protiv hakera. To se može postići tehnologijom, razmjenom znanja i korištenjem najboljih sigurnosnih praksi.

Online gaming se eksponencionalno povećava, a s obzirom na rast korištenja cloud servisa, kao i zbog pomanjkanja drugih oblika zabave tijekom pandemije, kibernetičkim napadačima otvoren je put prema velikom broju potencijalnih meta, kaže Juniman Kasman, CTO Nexusguarda te dodaje: Platforme i pružatelji internetskih usluga trebali bi poduzeti određene mjere kako bi osigurali stabilnost sustava, što može uključivati i segregaciju aplikacija kako bi se smanjila šteta, ali i provođenje vježbi kako bi se smanjili prekidi u pružanju usluga tijekom napada.

Spomenuto izvješće otkriva da je 99,5 posto kibernetičkih napada u navedenom razdoblju bilo volumetrijske naravi, od kojih je 99,4 posto napadalo samo jedan vektor. Iz Nexusguarda ističu kako su DDoS napadi omiljeni izbor gamera koji na taj način žele onemogućiti druge gamere da ostvare nepravednu prednost i pobijede.

Izvor: Nexusguard

Vezane vijesti