Svaka kriza donosi i određene prilike za snalažljive i inovativne, a iako je u ovakvim situacijama teško govoriti o pobjednicima, neke su kompanije zaista profitirale na činjenici da ljudi, umjesto da su vani ili na poslu, vrijeme provode u svoja četiri zida. Na toj činjenici profitirao je Netflix, koji nam je svima bio dobro poznat i prije koronakrize, no zato nisu svi znali za Zoom.
Njegova je popularnost višestruko porasla te je veliki broj kompanija diljem svijeta klasične sastanke zamijenio sa "zoomiranjem", no nisu svi bili zadovoljni sa Zoomom jer se pokazalo da ima određenih sigurnosnih propusta pa su neke kompanije i države čak zabranile njegovo korištenje.
Svoju priliku iskoristio je i Microsoft koji je također zabilježio veliki porast korištenja Microsoft Teamsa putem kojeg ljudi diljem svijeta održavaju videokonferencije i sastanke, a dio tog kolača pokušava uzeti i Facebook koji je nedavno predstavio svoje rješenje za videorazgovore.
Google također ima sličan program koji omogućuje videorazgovore do 100 ljudi, no sve donedavno Google Meet bio je dostupan samo poslovnim korisnicima. Kako bi iskoristio trenutačnu situaciju, Google je prošli tjedan najavio dostupnost Meeta svim korisnicima s Googleovim računom te da videorazgovori nemaju vremensko ograničenje i, naravno, besplatni su. Kako bi dodatno popularizirali Meet, Google je sada počeo s njegovom integracijom u Gmail. Dijelu korisnika tako se s lijeve strane ekrana Gmaila pojavila poveznica za Meet putem koje mogu pokrenuti online sastanak i pridružiti se već pokrenutom sastanku, a nadamo se da će ta mogućnost uskoro biti dostupna svim korisnicima.
Iz Googlea se nadaju kako će jednostavnost i pristupačnost njihova alata za videokonferencije privući još veći broj ljudi koji će, jednom kada ova kriza prođe, nastaviti s korištenjem Meeta koji bi, kao i slični programi za videokonferencije, dobrim dijelom mogli zamijeniti konferencije i sastanke uživo.
Izvor: The Verge