Nešto više od mjesec dana nakon što je započeo hakerski napad na njihove sustave, Ina je izvijestila kako su normalizirali sve usluge.
tri vijesti o kojima se priča


Ina je uspostavila usluge koje povremeno nisu radile na našim maloprodajnim mjestima, kao što su izdavanje bonova za mobitele i plaćanje komunalnih računa, te ih kupci mogu ponovno koristiti, stoji u priopćenju iz Ine.
Ponovili su kako je slučaj prijavljen nadležnim institucijama te da Inini djelatnici surađuju s njima na otkrivanju počinitelja.
Napominjemo kako napad nije ugrozio kontinuitet poslovanja kompanije, opskrba tržišta bila je neometana, a prodaja goriva na našim maloprodajnim mjestima kontinuirana. Također, provedba svih plaćanja bila je sigurna, neovisno o tome radi li se o gotovinskom plaćanju, INA kartici ili bankovnoj kartici, dodaju iz Ine te zahvaljuju kupcima i poslovnim partnerima za strpljenje i razumijevanje.