Novi izvor zarade Facebooka: Oglasi će se prikazivati i u Messengeru

Facebook počinje s testiranjem prikazivanja oglasa u Messengeru, što vjerojatno neće oduševiti korisnike, no Zuckerbergovoj kompaniji trebalo bi donijeti milijune dolara profita

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 27.01.2017. / 09:07 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ekipa u Facebooku svjesna je kako ne mogu previše povećati broj oglasa koji se korisnicima prikazuju na news feedu te pokušavaju pronaći nove načine povećanja prihoda. Jedan od tih načina, kako je najavljeno početkom ovog mjeseca, jest ubacivanje oglasa unutar videozapisa koji se prikazuju na ovoj društvenoj mreži – pri čemu se oglasi neće prikazivati na početku ili na kraju videa, već nakon dvadesetak sekundi. U posljednje vrijeme ekipa iz Zuckerbergove kompanije testira još jedan novi način zarade oglašavanjem te namjeravaju početi prikazivati oglase i unutar Messengera. Na početku oglasi bi se trebali prikazivati samo u donjem dijelu ekrana na kojem su prikazani posljednji razgovori (ispod dijela 'Podijeljeni dani' i 'aktivni korisnici' bit će dio za sponzore) te se ne bi trebali prikazivati unutar samih razgovora.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Sada je jasno zašto je Zuckerberg odvojio Messenger od mobilne aplikacije – korisnici su na početku kritizirali ovaj potez, no s vremenom je većina njih ipak preuzela posebnu aplikaciju tako da je Facebookova aplikacija za dopisivanje preuzeta na više od milijardi uređaja te bi u budućnosti trebala donijeti milijune dolara profita. Iz ove kompanije kažu kako kompanije koje se budu oglašavale unutar Messengera neće moći kontaktirati korisnike (osim ako im sami korisnici prvi ne pošalju poruke), odnosno slati im spam poruke.

Korisnici u Hrvatskoj ne trebaju tako skoro očekivati pojavljivanje oglasa u Messengeru jer će se ova opcija na početku testirati samo u Australiji i Tajlandu, a ako u Facebooku budu zadovoljni s rezultatima, onda će se proširiti na sve zemlje.

Izvor: Cnet

Vezane vijesti