Još nije poznato hoće li Microsoft dobiti zeleno svjetlo regulatora za preuzimanje Activision Blizzarda, no američka kompanija već mjesecima sve pokušava uvjeriti kako se s tom akvizicijom ništa neće promijeniti na gamerskom tržištu. Mnogi kao najveći problem vide Call of Duty, legendarnu franšizu koja bi jednom u budućnosti, kako su ranije tvrdili iz Sonyja, mogla postati nedostupna korisnicima PlayStationa.
tri vijesti o kojima se priča


Iz Microsofta su japanskoj tvrtki ponudili da CoD sljedećih deset godina bude dostupan na PlayStationu te da se nove verzije za plejku pojave u prodaji isti dan kao i na Xboxu. Također, sličnu su ponudu dali i Nintendu pa će tako, ako se akvizicija zaista dovrši, Call of Duty biti dostupan i na Nintendovim igraćim konzolama.
O temi akvizicije i odnosu na Sonyjem, gostujući na podcastu Second Request, govorio je šef Xboxa Phil Spencer. Rekao je kako se akviziciji najviše protivi Sony koji u prvi plan stavlja priču oko Call of Dutyja, iako su oni najavili kako će ta igra i dalje biti dostupna na PlayStationu.
Razlozi za protivljenje toj akviziciji su, prema Spenceru, drukčiji i dublji. Sony, smatra prvi čovjek odjela za Xbox, želi zaštititi svoju dominaciju na tržištu igraćih konzola i nastaviti svoj rast i to način da spriječi rast Xboxa, do čega bi sigurno došlo ako finaliziraju akviziciju i postanu vlasnici gamerskog diva.
Podaci o prodaji igraćih konzola, koje smo dobili upravo zahvaljujući istragama regulatora, a koji ranije nisu bili poznati, pokazali su kako je Sony prodao dvostruko više PlayStationa 4 u odnosu na Xbox One. Jasno je kako Microsoft tu situaciju želi promijeniti, zbog čega su i odlučili uložiti skoro 70 milijardi dolara u Activision, no jasno je i kako Sony želi napraviti sve što je u njihovoj moći kako bi zadržali tu dominaciju na tržištu.
Izvor: Eurogamer