Tesla drži iznimno veliki udio na tržištu električnih automobila, no kako je konkurencija sve veća, realno je očekivati kako će Teslin udio na globalnom tržištu početi padati. To nipošto ne znači da će prodaja Muskovih električnih automobila početi padati, dapače, analitičari očekuju nastavak odličnih prodajnih brojki, no kako će ukupan broj prodanih automobila biti sve veći, tako će se Teslin ukupan udio smanjivati.
Upravo se to sada događa u SAD-u gdje je početkom prošle godine udio Tesle na tržištu električnih automobila iznosio više od 80 posto. Muskova tvrtka i dalje drži dominantnu poziciju na američkom tržištu, no taj se udio ipak smanjuje. Prodaja Teslinih vozila raste, no kako se sve više kupuju i električni automobili konkurentskih kompanija, tako udio pada pa je prošlog mjeseca pao na 69 posto. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, prodaja električnih vozila ove je veljače porasla za 34 posto, dok je prodaja automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem pala više od 5 posto.
Ono što je posebno zanimljivo za gubitak Teslina udjela na tržištu jest da je sav taj udio Muskove kompanije u veljači “uzeo” samo jedan automobil. Riječ je o Fordovom električnom automobili Mach-E o kojem smo već više puta pisali. Prve isporuke tog vozila počele su krajem siječnja, dok je tijekom veljače, prema podacima iz Forda, prodano više od 3700 komada u SAD-u.
Na CNN-u podsjećaju kako Tesla na mnogim europskim tržištima više nije vodeći proizvođač električnih automobila, već je tu ulogu preuzeo njemački Volkswagen koji na tržištu konkurira s modelima ID.3 i ID.4, a uskoro očekujemo i nove električne modele njemačke kompanije s kojima će dodatno pritisnuti Teslu.