TikTok pokrenuo format tekstualnih poruka

TikTok je pokrenuo format tekstualnih postova dok se videoplatforma suočava s konkurentskim divovima među društvenim medijima u utrci za inovacijama.

Hina | 25.07.2023. / 13:04 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Novi format omogućit će korisnicima stvaranje tekstualnog sadržaja za dijeljenje priča, ideja, pjesama, recepata ili drugog pisanog sadržaja, navodi se u aplikaciji.

tri vijesti o kojima se priča Google Pixel 6a Zapaljeno najmanje 5 komada Koristite li ovaj telefon? Još jednom modelu je eksplodirala baterija Udar munje, ilustracija Bolje spriječiti... Znate li kako zaštititi svoje električne uređaje tijekom grmljavinskog nevremena? Ferrarijev logo Opa Kako su se stvari promijenile: Svi pričaju o automobilu koji je snimljen u središtu Ferrarija

Korisnici mogu dodati boje, naljepnice, hashtagove i zvukove svojim tekstualnim objavama.

TikTok je objavio da s tekstualnim objavama proširuje granice stvaranja sadržaja za sve na TikToku, dajući pisanoj kreativnosti, koju smo vidjeli u komentarima, opisima i videozapisima, poseban prostor za sjaj.

Slika nije dostupna TikTok najavio investiciju milijardi dolara u e-trgovinu

Slika nije dostupna Sve više ljudi do vijesti dolazi na platformama poput TikToka, Instagrama i Snapchata

Promjena je uslijedila jer se konkurencija među platformama društvenih medija intenzivirala posljednjih tjedana nakon pokretanja Threadsa, spin-offa Instagrama u vlasništvu Mete.

Platforma je rival Twitteru po tome što se fokusira na tekstualne objave. Korisnicima omogućuje objavu do 500 znakova teksta i do pet minuta videa i poveznica, kao i slika.

Također izgleda slično Twitteru i ima značajke poput sviđanja ili odgovaranja na postove ili citiranja postojeće teme. 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti