WhatsApp više neće biti besplatan za tvrtke

Već se ranije špekuliralo kako će Facebook naplaćivati WhatsApp za kompanije, sada stiže potvrda

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 06.09.2017. / 08:01 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Negdje treba nadoknaditi sve te silne milijarde dolara koje je Facebook svojedobno iskrcao za kupovinu aplikacije WhatsApp, odnosno cjelokupne platforme. Prije nekoliko mjeseci prvi se put pojavila informacija kako će WhatsApp uvesti naplatu za korporativno korištenje aplikacije. Sada je, eto, stigla potvrda, WhatsApp zaista ukida mogućnost besplatnog predstavljanja kompanija svojim potencijalnim korisnicima, klijentima ili poslovnim partnerima komunikacijom na platformi. Cijelu priču potvrdio je jedan od čelnih ljudi WhatsAppa Matt Idema.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Elon Musk Zar zaista to ne koristi? Je li to moguće? U javnost procurila nevjerojatna tvrdnja Muskovih odvjetnika Olujni oblaci u obliku ljutitog lica, ilustracija Ako ne bude hitne promjene... Klimatolozi se vodili pogrešnim scenarijem klimatskih promjena? Satelitski podaci sugeriraju daleko lošiji ishod

Želimo uvesti mogućnost, uvjetno rečeno, temeljne pretplate koja bi korisnicima omogućila da kontaktiraju s tvrtkama kada traže određeni odgovor, a tvrtkama da predstave svoje usluge ili proizvode samim korisnicima. Da, planiramo naplatu za tvrtke koji se koriste našom aplikacijom za komunikaciju s privatnim osobama, potvrdio je Matt Idema za Fox Business. Trenutačno nije detaljnije obrazlagao kako će naplaćivati “pretplatu” za tvrtke niti koliko bi ona u budućnosti mogla iznositi.

Potvrđeno je i da određeni broj kompanija u Brazilu, Europi, Indiji i Indoneziji već testira nove opcije platforme WhatsApp.

Inače, Facebook je očigledno odlučio napraviti i sitne kozmetičke promjene na svojem matičnom sučelju, jer mnogi korisnici primjećuju kako su sada profilne fotografije okruglog, a ne kvadratnog oblika.

Iz Facebooka poručuju kako su se na taj potez odlučili kako bi osvježili izgled osobnih profila i stranica te potaknuli korisnike na češću komunikaciju. Naime, slike sad izgledaju poput onih u Facebook Messengeru.

Fotografije na samom profilu zasad će ostati nepromijenjene.

Vezane vijesti