5 dana, 20 tisuća kvadrata, 80 tisuća posjetitelja: Reboot InfoGamer postaje gaming meka

Reboot Infogamer ove godine dovodi više od 200 izlagača, 100 indie game developera te brojne zvijezde YouTubea.

Martina Čizmić | 07.11.2018. / 10:19

Reboot InfoGamer (Foto: Reboot) (Foto: Reboot)

Gameri i zaljubljenici u videoigre, ali i svi oni koji žele isprobati neke od najnovijih i premijernih videoigara, s uzbuđenjem iščekuju početka sedmog po redu Reboot InfoGamer 2018 powered by A1.

Kako najavljuju organizatori, ovogodišnje izdanje jednog od najvećih gaming sajmova i festivala u svijetu trajat će pet dana i prostirati se na rekordnih 20.000 kvadratnih metara izlagačkog prostora u osam dvorana Zagrebačkog velesajma. Očekuju da će privući više od 80 tisuća posjetitelja iz cijele Europe. 

Posjetitelji će tako imati prilike vidjeti i isprobati najveće nove svjetske gaming blockbustere, predstavljanje preko 100 indie game developera iz cijele Europe, najnoviji gaming hardver, spektakularni esports turniri, već tradicionalni dnevni giveawayi te nikad brojniji gaming merchandise i hardver storeovi.

Organizatori najavljuju i dolazak najatraktivnijih i najvećih svjetskih izdavača poput Activision Blizzard, Sony PlayStation, Sqaure Enix, Konami, Microsoft XboX, Ubisoft, Asus, HP, AOC, MSI i mnogih drugih.

Reboot InfoGamer (Foto: Reboot) (Foto: Reboot)

Također, drugi put zaredom na Reboot InfoGameru održat će se završnica najvećeg regionalnog esport natjecanja A1 Adria Liga powered by ESL, a kao posebnu atrakciju sajma ističu Fortnite Arenu powered by Kviki, u sklopu koje će se na 32 vrhunska gaming PC-ja svaki dan natjecatelji moći okušati u ovoj trenutno najpopularnijoj igri na svijetu.

Svoje će mjesto pronaći i više od 100 indie game developera iz cijele Europe na Reboot InfoGamer Indie Games Festivalu. Među njima će biti i veći broj predstavljanja sve ozbiljnijih i usmjerenih regionalnih edukatora koji se bave usmjeravanjem mladih ljudi k zapošljavanju u jednoj od najbrže rastućih kreativno zabavnih industrija današnjice – games industriji, što će ponovno biti jedna od vrućih tema sajma.

Posebna će poslastica biti okupljanje najvećih imena iz domene gaming video blogginga, streaminga te youtubinga kao i nekoliko velikih internacionalnih gostiju.

Sajam će se održati u osam paviljona (7, 8, 8a, 9, 10, 11a, 11c, 11d) Zagrebačkog velesajma, na površini većoj od 20 000 kvadratnih metara izložbenog prostora na kojem će se predstaviti više od dvije stotine izlagača, a biti će igrivo čak više od 800 igraćih jedinica te deseci VR uređaja i raznoraznih novotarija i gadgeta iz hardverskog svijeta.

Posjetitelji ulaznice mogu nabaviti preko servisa Entrio (online i fizički na njihovim prodajnim mjestima, a u ponudi su jednodnevne ili sajamske ulaznice po popularnim cijenama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti