"Bilo je bolno": Evo kako je izgledao dan bez Instagrama za influencere

Veliki broj ljudi živi od Instagrama i objave sponzoriranog sadržaja na ovoj društvenoj mreži, zbog čega su im nedavne poteškoće s ovom mrežom izazvale velike probleme.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 18.03.2019. / 17:57

Influencer (Foto: Getty images)

Jedna od glavnih tema prošlog tjedna bio je pad Facebooka, Instagrama i WhatsAppa – zbog problema sa serverom milijuni ljudi nisu mogli koristiti omiljene društvene mreže, što je izazvalo paniku i bijes dijela korisnika. No dok je većina bila ljuta što nisu mogli objavljivati fotografije doručka i ručka na Instagramu, influenceri i oni koji zarađuju od objava na društvenim mrežama imali su puno većih problema.

Facebook Katastrofalni pad Facebooka i dalje traje: O najgorim su se problemima u povijesti oglasili na - Twitteru

Chris Cox i Mark Zuckerberg Zuckerbergove glavobolje: Za pad mreže odgovoran loš server, a sad ga napuštaju i dugogodišnji suradnici

"Bilo je bolno", komentirala je za CNN Chelsie Petras, 27-godišnja influencerica koja vodi profil za ljubitelje vina i koja najčešće objavljuje sponzorirane obave upravo srijedama, kada je "Wine Wednesday" tijekom kojeg veliki broj korisnika objavljuje fotografije povezane s vinom i ispijanjem vina. Za prošlu srijedu imala je dogovoren sponzoriran sadržaj koji, zbog problema sa serverima, nije mogla objaviti. Chelsie, kao i ostali influenceri "morali su djelovati brzo ili izgubiti novac".

Objave je morala prebaciti za druge dane, no njen je raspored objava već bio prilično popunjen s drugim sponzoriranim objavama dogovorenim unaprijed. Sličnih problema imali su i brojni drugi influenceri, odnosno poznate i utjecajne osobe na Instagramu koji su morali prebaciti objave za druge dane. Na CNN-u kažu kako je ova situacija bila poziv na buđenje za neke korisnike koji su tek sad shvatili kolika je moć Instagrama i koliko su ovisni samo o jednoj platformi.

Ovo je podsjetnik na važnost održavanja utjecaja na brojnim digitalnim kanalima, komentirala je Lauren McGrath iz kompanije Activate za CNN jer kada bi iz nekog slučaja Instagram nestao na kraće ili duže vrijeme, to bi se katastrofalno odrazilo na veliki broj ljudi, tj. influencera koji su svoje aktivnosti i poslovanje podredili samo jednog platformi.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti