Oglašavanje na Facebooku postalo je neizostavan dio marketinga gotovo svake ozbiljnije tvrtke ili medija.

Kompanije koje su ga prepoznale u početku s lakoćom su zadobivale pažnju korisnika, koji su se činili nestvarno vjernima.

Danas se situacija pomalo mijenja, korisnik je sve zahtjevniji, community manageri imaju pune ruke posla, a njihovo zanimanje i postaje sve traženije.

Korisnici Facebooka sve su skloniji mijenjanju svog mišljenja. Vješto vladaju tehnologijom, od stranica koje prate žele samo najbolje, a danas like, sve češće već sutra dan može postati unlike.

Fanove na Facebooku ne treba uzimati zdravo za gotovo, jer prema novim istraživanjima dvoje od pet ispitanih promijenilo je vlastito mišljenje. Prema istraživanju marketinške agencije DDB Paris i tvrtke specijalizirane za istraživanje tržišta Opinion Way, od 1.528 ispitanih korisnika Facebooka, čak njih 630 kliknulo je na unlike.

Gotovo polovica ispitanika koja je kliknula unlike, točnije njih 49 posto izjavilo je kako su to učinili jer im određeni brand više nije bio zanimljiv, odnosno prestao je biti zanimljiv.

Ostali razlozi koje ispitanici navode su:

  • Informacije koje su dolazile s određene stranice nisu bile zanimljive (46 posto)
  • Informacije su objavljivane prečesto (36 posto)
  • Korisnik nije dovoljno cijenio informacije koje je određeni brand promovirao putem Facebooka (27 posto)
  • Informacije su rijetko objavljivane (14 posto)

Jeste li se vi kada pokajali zbog likea? Jeste li ikada odabrali unlike i zašto?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju