Facebook je objavio da će promijeniti svoju dosadašnju politiku i dopustiti korisnicima da vide i kontroliraju podatke koje druge internetske stranice i aplikacije dijele s društvenom mrežom kako bi poboljšale ciljani marketing, čime tvrtka želi pokazati da jača zaštitu osobnih podataka svojih korisnika.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

To je objavljeno manje od tjedan dana nakon novih objava o postupcima najveće društvene mreže na svijetu koja je priznala transkripte razgovora nekih korisnika, nakon što ih je dugo nijekala. Uz novo obilježje uvedeno u utorak, Facebook objašnjava da želi korisnicima vratiti kontrolu nad njihovom podacima.

Mark Zuckerberg Zuckerberg za jesen priprema veliki novitet na Facebooku

Facebook Koliko košta kršenje privatnosti? Facebook će morati platiti 5 milijardi dolara kazne

Odsada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

Obično koristimo te podatke za predlaganje reklame u vezi traženih proizvoda ili informacija. Ali čini nam se važnim pružiti veću transparentnost i kontrolu našim korisnicima u vezi te vrste podatka, objasnila je tijekom online konferenciji za novinare Stephanie Max, voditeljica razvoja funkcionalnosti.

Ove nove postavke privatnosti pokrenute su u utorak u Irskoj, Španjolskoj, Južnoj Koreji, a globalno će se proširiti sljedećih mjeseci i omogućit će svakom korisniku da odluči hoće li svi ili samo dio podataka koje Facebook preuzme drugdje moći biti povezani s njegovim osobnim računom.

Facebook vas prati (Foto: Getty Images) Imate osjećaj da vas Facebook stalno prati? Napokon je otkriven krivac za to

Google (Foto: Getty Images) Australcima Facebookovo i Googleovo "Vjerujte nam" više nije dovoljno

Te informacije, koje američka skupina prikuplja posvuda, na web stranicam, e-trgovini, na aplikacijama, ili web stranicama za tisak, putem alata koje Facebook stavlja na raspolaganje drugim reklamnim i tvrtkama koje prate promet ili pretraživanje proizvoda.

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, njegov tip i zemljopisni položaj što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

(Hina)