Facebook je objavio da će promijeniti svoju dosadašnju politiku i dopustiti korisnicima da vide i kontroliraju podatke koje druge internetske stranice i aplikacije dijele s društvenom mrežom kako bi poboljšale ciljani marketing, čime tvrtka želi pokazati da jača zaštitu osobnih podataka svojih korisnika.

To je objavljeno manje od tjedan dana nakon novih objava o postupcima najveće društvene mreže na svijetu koja je priznala transkripte razgovora nekih korisnika, nakon što ih je dugo nijekala. Uz novo obilježje uvedeno u utorak, Facebook objašnjava da želi korisnicima vratiti kontrolu nad njihovom podacima.

Mark Zuckerberg Zuckerberg za jesen priprema veliki novitet na Facebooku

Facebook Koliko košta kršenje privatnosti? Facebook će morati platiti 5 milijardi dolara kazne

Odsada će korisnici moći odlučiti hoće li ili ne podaci koje Facebook preuzima od aplikacija ili web stranica trećih strana biti povezani s njihovim računima na društvenoj mreži.

Obično koristimo te podatke za predlaganje reklame u vezi traženih proizvoda ili informacija. Ali čini nam se važnim pružiti veću transparentnost i kontrolu našim korisnicima u vezi te vrste podatka, objasnila je tijekom online konferenciji za novinare Stephanie Max, voditeljica razvoja funkcionalnosti.

Ove nove postavke privatnosti pokrenute su u utorak u Irskoj, Španjolskoj, Južnoj Koreji, a globalno će se proširiti sljedećih mjeseci i omogućit će svakom korisniku da odluči hoće li svi ili samo dio podataka koje Facebook preuzme drugdje moći biti povezani s njegovim osobnim računom.

Facebook vas prati (Foto: Getty Images) Imate osjećaj da vas Facebook stalno prati? Napokon je otkriven krivac za to

Google (Foto: Getty Images) Australcima Facebookovo i Googleovo "Vjerujte nam" više nije dovoljno

Te informacije, koje američka skupina prikuplja posvuda, na web stranicam, e-trgovini, na aplikacijama, ili web stranicama za tisak, putem alata koje Facebook stavlja na raspolaganje drugim reklamnim i tvrtkama koje prate promet ili pretraživanje proizvoda.

Ti podaci sadržavaju i jednu vrstu aparata koji se koristi za povezivanje, njegov tip i zemljopisni položaj što omogućuje Facebooku da ponudi ultra ciljane reklame, koje se skuplje prodaju tvrtkama i ključni su izvor prihoda društvene mreže.

(Hina)

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju