Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Nalik na Google i Facebook uvodi retargeting, odnosno mogućnost “praćenja” korisnika koji posjećuju njihove stranica.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.01.2014. / 21:45 komentari
Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Nalik na Google i Facebook uvodi retargeting, odnosno mogućnost “praćenja” korisnika koji posjećuju njihove stranica.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Cijela stvar funkcionira na vrlo jednostavan način. Kada korisnik posjeti vašu web stranicu i ode a da ne obavi primjerice kupnju, vi mu pomoću Facebook oglasa možete plasirati oglas vezano uz vaš web shop. Na taj način povećava se mogućnost prodaje na vašim web stranicama ili podizanje posjeta.

Korisnicima će se prikazati oglasi i na mobilnim uređajima i na desktopu a oglašivači će imati pet različitih gumba koje mogu plasirati uz sam oglas “Shop Now, Learn More, Sign Up, Book Now ili Download”, dakle kao što je vidljivo, oglas može biti orijentiran prema bilo kojoj industriji.

Sve zajedno moći će se upravljati preko Power Editora, Ads Managera PMD-a ili putem njihovog API-a. Više možete saznati na službenim Facebook stranicama.

Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Izvor Facebook

Vezane vijesti