Nalik na Google i Facebook uvodi retargeting, odnosno mogućnost “praćenja” korisnika koji posjećuju njihove stranica.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Cijela stvar funkcionira na vrlo jednostavan način. Kada korisnik posjeti vašu web stranicu i ode a da ne obavi primjerice kupnju, vi mu pomoću Facebook oglasa možete plasirati oglas vezano uz vaš web shop. Na taj način povećava se mogućnost prodaje na vašim web stranicama ili podizanje posjeta.

Korisnicima će se prikazati oglasi i na mobilnim uređajima i na desktopu a oglašivači će imati pet različitih gumba koje mogu plasirati uz sam oglas “Shop Now, Learn More, Sign Up, Book Now ili Download”, dakle kao što je vidljivo, oglas može biti orijentiran prema bilo kojoj industriji.

Sve zajedno moći će se upravljati preko Power Editora, Ads Managera PMD-a ili putem njihovog API-a. Više možete saznati na službenim Facebook stranicama.

Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Izvor Facebook