Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Nalik na Google i Facebook uvodi retargeting, odnosno mogućnost “praćenja” korisnika koji posjećuju njihove stranica.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.01.2014. / 21:45 komentari
Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Nalik na Google i Facebook uvodi retargeting, odnosno mogućnost “praćenja” korisnika koji posjećuju njihove stranica.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Cijela stvar funkcionira na vrlo jednostavan način. Kada korisnik posjeti vašu web stranicu i ode a da ne obavi primjerice kupnju, vi mu pomoću Facebook oglasa možete plasirati oglas vezano uz vaš web shop. Na taj način povećava se mogućnost prodaje na vašim web stranicama ili podizanje posjeta.

Korisnicima će se prikazati oglasi i na mobilnim uređajima i na desktopu a oglašivači će imati pet različitih gumba koje mogu plasirati uz sam oglas “Shop Now, Learn More, Sign Up, Book Now ili Download”, dakle kao što je vidljivo, oglas može biti orijentiran prema bilo kojoj industriji.

Sve zajedno moći će se upravljati preko Power Editora, Ads Managera PMD-a ili putem njihovog API-a. Više možete saznati na službenim Facebook stranicama.

Facebook od sada omogućuje oglašivačima da prikazuju oglase posjetiteljima njihove stranice

Izvor Facebook

Vezane vijesti