Fond rizičnog kapitala Fil Rouge Capital, koji je započeo s radom ovog ljeta, već je pokazao svoje ozbiljne namjere i investirao u mlade poduzetnike, startup i scaleup tvrtke.

Tako su na predstavljanju svog akceleratorskog programa, Fil Rouge Capital Summer 19 Accelerator, predstavili i startupove koji će sljedeća tri mjeseca sudjelovati u intenzivnom programu te imati priliku prezentirati svoje poslovne ideje investitorima.

Kako su pojasnili, svak startup koji je odabran u program prošao je detaljnu analizu i procjenu tijekom koje su dokazali "poduzetničku otpornost i volju za rastom i pružanjem proizvoda ili usluge domaćoj i svjetskoj publici" te si tako osigurali početnu investiciju od 50 tisuća eura.

Ukupno će 25 startupova dobiti početnu investiciju od 1,25 milijuna eura odnosno 9,26 milijuna kuna.

Među odabranim su startupovima:

Albatross - e-folija je daska za napuhavanje na električni pogon za Stand Up Paddling. Daska je pogodna za korištenje u slatkovodnoj i slanoj vodi za individualne potrebe ili za iznajmljivanje raznim tvrtkama koje se bave najmom opreme za surfanje.

Froc - započeo je međunarodno širenje prodaje svog jedinstvenog i inovativnog proizvoda - specijalizirane sjedalice za djecu u segmentu tržišta koje je u stagnaciji posljednjih 40 godina.

Influee Inc. - inovativna platforma za suradnju koja omogućava top-brendovima preciznije mjerenje i praćenje influencer marketinga i marketinških kampanja.

Loomie.ai - na tržište alata i aplikacija za mjerenje produktivnosti unosi remetilački faktor nudeći inovativan pristup upravljanju raznih zadataka pomoću virtualnog asistenta baziranog na umjetnoj inteligenciji.

Worig - financijska je usluga koja omogućava vlasnicima nekretnina da procijene financijsku pouzdanost njihovih najmoprimaca.

BSS - (Beyond Seen Screen) razvio je aplikaciju koja omogućava skeniranje videosadržaja koji u tom trenu gledate na svom pametnom telefonu ili uređaju te vam brzo i jednostavno dostavlja više informacija o njemu. Shazam aplikacija za videosadržaj.

DGRoops - unosi inovaciju u svijet grupnih putovanja omogućujući putničkim agencijama i hotelima grupne rezervacije putem specifične platforme osmišljene za grupna putovanja.

Floornap - Kako je Airbnb postao sve skuplji, iza sebe je ostavio jedan potpuno nepokriveni segment ''couchsurfing'' tržišta. Floornap planira targetirati taj segment nudeći noćenje putem svoje platforme po cijeni nižoj od 15 eura po noćenju. Bazira se na ''sleeping bag'' pristupu, tj. nudi povoljnost kampiranja pod tvrdim krovom.

Nocturiglow - Nocturiglow želi reinterpretirati nezahvalno tržište noćnih posuda za muškarce. Imaju namjeru osvježiti neprivlačne posude unaprjeđujući njihov izgled pomoću modernog dizajna i elemenata koji svijetle u mraku.

NOM NOM - cilj mu je unaprijediti klasično sučelje u segmentu ugostiteljstva adresirajući niz problema u spomenutom segmentu pružajući opciju digitalnog menija kojem je pristup izravno dostupan korisnicima pametnih telefona i uređaja, te samim time smanjuje potrebu za klasičnim izazovima u ugostiteljstvu od predugog čekanja na uslugu, nedostupnosti jela s menija te ostalih potrošačkih komplikacija.

PlayerQuant - želi reinterpretirati način na koji konzumiramo videoigre poput FortNitea nudeći nam opciju praćenja samo nama bitnog i relevantnog sadržaja.

Timeqube - na tržište plasira inovativni komad hardverskog rješenja koji na jednostavan i originalan način pristupa ''time managementu''. Kocka za time management koristi tri boje semafora sukladno proteku zadanog vremena, a ima samo jedan gumb za postavke pet unaprijed definiranih vremenskih perioda.

Arming Guild - proizveo je jedinstveno čvrstu, a istovremeno laganu kacigu za mačevanje obraćajući se svojim iznimnim proizvodom niche tržištu sportskog mačevanja.

Blocknify - želi unaprijediti tržište e-potpisa i potvrde dokumenata pomoću Blockchain aplikacije koja ne zahtijeva da dokumenti budu pohranjeni u ''cloudu''.

DynamicDivision - razvio je osnovni tip robota za čišćenje za industrijske hale i prostore. Planiraju pozicionirati svoj proizvod kao "servis čišćenja" klijentima iz navedenih industrija po poslovnom modelu "naplata po očišćenom kvadratnom metru".

Miret - uspješno je uskladio moderan stil s ekološki održivim tenisicama kako bi se doprlo do ekološki osviještenih kupaca. Tenisice Miret ekološki su najodrživija alternativa klasičnom mainstream proizvodu tenisica u svijetu.

Sklopp - razvio je jedinstveni putni kovčeg koji se vertikalno namješta tako da nudi opciju "polica" za putni sadržaj. Proizvod također nudi inovativna rješenja poput elektroničke sigurnosti, opciju praćenja i punjenja.

Worcon - platforma je koja spaja radionice u kojima se proizvode alati i dijelovi alata i naručitelje

Equinox - osmislio je globalnu platformu za plasiranje interaktivnog i dinamičnog sadržaja proširene stvarnosti.

FoodIn - razvio je mobilnu aplikaciju za nabavu namirnica koja istovremeno nudi uslugu "osobnog asistenta" pri biranju zdravih namirnica i pomoć pri očuvanju zdravih životnih navika. Korisnici pomoću aplikacije mogu birati koji će recept kuhati te im se sastojci za taj recept mogu dostaviti kod kuće.

KIIMO - osmislio je ''peer-to-peer'' sustav dostave baziran na ekonomiji dijeljenja. Većina dostava realiziranih putem online kanala zahtijeva novi pristup dostavnim rješenjima, koja se mogu pronaći u već spomenutoj ekonomiji dijeljenja.

KunaKviz - dnevna 15-minutna online televizijska igra koja na inovativan način kombinira mobilne aplikacije i TV igre. Interaktivan kviz koji se igra uživo i u kojem igrači koriste svoje znanje kako bi osvojili što više bodova te samim time i vrijedne nagrade unutar i izvan aplikacije.

Mobile Games Development - studio je za razvoj igara za mobilne platforme. ''Space Towers'' jedna je od najpopularnijih igara proizišla iz studija Mobile Games Developmenta.

Honuline - dizajnirao je i proizveo posebno prilagođen rezervni dio opreme za iPhone koji tehnološki unaprjeđuje vaš iPhone te nudi poboljšano kućište uz dodatnu bateriju i bežično punjenje.

SendBee - nudi backend rješenja za optimizaciju marketinških kampanja i CRM-a nudeći brendovima opciju komuniciranja i odnošenja s kupcima putem aplikacije WhatsApp, kao i upravljanje marketinškim aspektima tim komunikacijskim kanalom.