Jedan od prioriteta Twittera u posljednje vrijeme, uz klasičnu želju za povećanjem broja korisnika te većim angažmanom postojećih korisnika, jest monetizacija platforme. Uvođenje pretplate za određene opcije omogućava zaradu njihovim najpopularnijim korisnicima, čime ih još više veže uz samu platformu te, naravno, time se povećavaju prihodi Twittera.

Twitter Koliko su korisnici zaista aktivni na Twitteru? Studija je otkrila iznenađujuće podatke

Prošle godine ova je društvena mreža tako predstavila premium pretplatničku opciju Twitter Blue koja pruža neke dodatne opcije korisnicima, a naknadno su predstavili i opciju Super Follow s kojom korisnici dio sadržaja koji objavljuju mogu učiniti dostupnim samo pretplatnicima.

Prema informacijama koje kruže mrežom, čini se kako bi korisnici Twittera Blue mogli dobiti još jednu jako korisnu opciju, no zbog te bi se opcije mnogi mogli pobuniti. Naime, kako su otkrili inženjer koji “kopaju” po Twitterovom kodu, čini se da bi dio tog premium pretplatničkog paketa mogao postati i Tweetdeck.

Ovaj besplatan alat idealan je za praćenje brojnih tema na Twitteru, objavljivanje i namještanje objava na toj društvenoj mreži te je omiljen među brojnim korisnicima, kao i community menagerima kojima se, jasno, neće sviđati ako budu morali početi plaćati za njegovo korištenje.

Kod u aplikaciji za Androide otkriva kako će Twitter ograničiti pristup TweetDecku samo za korisnike koji plaćaju pretplatu, a dosadašnje korisnike koji žele pristupiti TweetDecku aplikacija će slati na stranicu za prijavu na pretplatnički Twitter Blue. Trenutačni problem je što je Twitter Blue dostupan samo na nekoliko tržišta pa se postavlja pitanje što će biti s korisnicima TweetDecka koji nemaju mogućnost plaćanja te pretplate, odnosno hoće li im TweetDeck i dalje biti besplatno dostupan.

Slika nije dostupna Twitter uveo negativno ocjenjivanje objava, na veselje nekih i tugu drugih

O mogućnosti uvođenja pretplate za TweetDeck novinari Bloomberga pisali su i prije uvođenja opcije Twitter Blue, a iako iz Twittera za sada nema nikakvih informacija o promjenama vezanim uz taj popularni alat, ako ćemo se voditi poslovicom “gdje ima dima, ima i vatre”, čini se kako TweetDeck neće još dugo vremena biti besplatan.

Izvor: Tech Crunche
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju