HŽ Putnički prijevoz na svojim je stanicama prije nekoliko dana raspisao natječaj za studente pod nazivom “Osmisli slogan HŽ Putničkog prijevoza i otputuj vlakom kamo želiš!”, no postoji jedan problem.
Kako stoji u opisu natječaja, studenti moraju osmisliti kratak slogan, jasan i lako pamtljiv s asocijacijama na vlak, željeznicu, putovanja, putnike i slično.
Umjesto da su to napravili kao i svi moderni brandovi na društvenim mrežama, HŽ traži da se prijedlozi s popunjenim obrascem (jer tko će pobogu čitati sve te tvitove i Facebook postove) na email u razdoblju od 15. travnja do 15. lipnja.
Prva nagrada je, moram priznati zanimljiva:
- nagrada - InterRail karta za putovanje vlakom po cijeloj Europi za dvije osobe
- nagrada - putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj za dvije osobe
- nagrada - promotivni poklon HŽ Putničkog prijevoza.
Tviteraši, kao i obično kreativni i željni novih izazova, pokrenuli su hashtag #HŽslogan gdje pišu svoje ideje, koje se sigurno neće svidjeti HŽ-u, jer gledaj čuda, iskreni su!
U samo dva dana Twitter su preplavile ideje o novom sloganu, a kako je napisao Ivan Kovačević “Ako ovako nastavi #HŽslogan ide na trending”. Čini se kako je momentum ovdje, a ideje se pojavljuju gotovo svakih 10-ak sekundi.
Raspravu možete započeti na Twitteru pomoću navedenog hashtaga, a ispod možete vidjeti kako to izgleda i što se do sada pisalo. Također, pitanje je vremena kada će se rasprava preseliti i na Facebook. Sve u svemu, HŽ će imati puno više posla s kriznim marketingom nego u odabiru novog slogana.