HŽ Putnički prijevoz traži novi slogan, dobio 'poplavu' kreative na Twitteru

HŽ Putnički prijevoz na svojim je stanicama prije nekoliko dana raspisao natječaj za studente pod nazivom “Osmisli slogan HŽ Putničkog prijevoza i otputuj vlakom kamo želiš!”, no postoji jedan problem.

Zimo
Zimo
Saša Fišter | 17.04.2014. / 11:22 komentari
HŽ Putnički prijevoz traži novi slogan, dobio 'poplavu' kreative na Twitteru

HŽ Putnički prijevoz na svojim je stanicama prije nekoliko dana raspisao natječaj za studente pod nazivom “Osmisli slogan HŽ Putničkog prijevoza i otputuj vlakom kamo želiš!”, no postoji jedan problem.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Litijske baterije u automobilima, ilustracija Stručnjaci itekako skeptični, no... Huawei kaže da njihova nova baterija daje domet od 3000 kilometara i da se puni za manje od pet minuta

Kako stoji u opisu natječaja, studenti moraju osmisliti kratak slogan, jasan i lako pamtljiv s asocijacijama na vlak, željeznicu, putovanja, putnike i slično.

Umjesto da su to napravili kao i svi moderni brandovi na društvenim mrežama, HŽ traži da se prijedlozi s popunjenim obrascem (jer tko će pobogu čitati sve te tvitove i Facebook postove) na email u razdoblju od 15. travnja do 15. lipnja.

Prva nagrada je, moram priznati zanimljiva:

  1. nagrada - InterRail karta za putovanje vlakom po cijeloj Europi za dvije osobe
  2. nagrada - putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj za dvije osobe
  3. nagrada - promotivni poklon HŽ Putničkog prijevoza.

Tviteraši, kao i obično kreativni i željni novih izazova, pokrenuli su hashtag #HŽslogan gdje pišu svoje ideje, koje se sigurno neće svidjeti HŽ-u, jer gledaj čuda, iskreni su!

U samo dva dana Twitter su preplavile ideje o novom sloganu, a kako je napisao Ivan Kovačević “Ako ovako nastavi #HŽslogan ide na trending”. Čini se kako je momentum ovdje, a ideje se pojavljuju gotovo svakih 10-ak sekundi.

Raspravu možete započeti na Twitteru pomoću navedenog hashtaga, a ispod možete vidjeti kako to izgleda i što se do sada pisalo. Također, pitanje je vremena kada će se rasprava preseliti i na Facebook. Sve u svemu, HŽ će imati puno više posla s kriznim marketingom nego u odabiru novog slogana.

Vezane vijesti