Kako to? Nitko ne želi reklamirati igru o uzgoju i prodaji marihuane

Gamerski studio koji potpisuje ovu igru razočaran je činjenicom da se danas reklamiraju i glorificiraju igre prepune nasilja i ubojstava, dok je promocija njihove igre zabranjena na većini platformi.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 16.04.2019. / 14:01 komentari
Weedcraft (Foto: Weedcraft)

Mike Wilson, jedan od osnivača gamerske kompanije Devolver, požalio se medijima na nemogućnost reklamiranja i promoviranja njihove nove igre Weedcraft. Riječ o igri iz "tycoon" žanra o uzgoju i prodaji marihuane koju su do sada uspjeli plasirati samo putem dvije platforme – GOG i Steam, dok trgovine za prodaju videoigara ne žele niti čuti za ovu igru, kao što nema šanse da se pojavi u ponudi igraćih konzola.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

"Ovo je najteža igra koju sam trebao promovirati. To je bila noćna mora", rekao je Wilson medijima i pitao se kako je moguće oglašavati "simulatore ubojstava" i igre koje glorificiraju ubojstva i nasilje, dok njegovu igru o legalnom uzgoju marihuane svi izbjegavaju. Igra nema veze s podrškom legalizaciji marihuane, prodajom trave srednjoškolcima ili pušenjem trave – gameri u njoj uopće ne konzumiraju (virtualnu) marihuanu, već se nalaze u ulozi biznismena koji obavlja legalan posao u legalnoj industriji (u SAD-u dio saveznih država legalizirao je marihuanu).

Wilson je pokušao igru oglašavati na Facebooku i Instagramu, no ne samo da ove platforme nisu dopustile postavljanje oglasa, nego su i suspendirale račun osobe koja ih je pokušala postaviti. Također, YouTube je svima koji Weedcraft igraju i streamaju na ovoj videoplatformi onemogućio zarađivanje od oglasa na tim videozapisima tako da se popularnim youtuberima koji zarađuju novac od oglasa ne isplati igrati ovu igru.

Umjesto reklamiranja tradicionalnim kanalima, kontroverze oko ove igre donijele su drukčiji i besplatni način promocije jer su se o Weedcraftu raspisali brojni (ne samo) gamerski mediji. Priznao je to i Wilson u razgovoru za Kotaku: "Mislim, sigurno, možda nam je kontroverza donijela pozornost koju inače ne bismo dobili prilikom lansiranja". 

Vezane vijesti