Kreativna agencija ‘I TO NIJE SVE’ pokrenula blog koji će vas 'ADucirati'

Kada vidite reklamu na TV-u, jeste li se pitali kako nastaju te reklame? Kako se uopće netko može sjetiti takvog nečeg? Ako vam je ovo područje zanimljivo, onda će vam biti i ovaj novi blog.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 15.01.2014. / 15:20 komentari
Kreativna agencija ‘I TO NIJE SVE’ pokrenula blog koji će vas 'ADucirati'

Kada vidite reklamu na TV-u, jeste li se pitali kako nastaju te reklame? Kako se uopće netko može sjetiti takvog nečeg? Ako vam je ovo područje zanimljivo, onda će vam biti i ovaj novi blog.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

Naime, kreativna agencija ‘I TO NIJE SVE’ ima bogato iskustvo u oglašavanju, kampanjama, te općenito o procesu rada ovog posla, što dokazuju i njihovi klijenti među kojima se nalazi i velika IKEA. Vjerojatno znate kako IKEA-u nije samo tako dobiti kao klijenta, no osim nje tu se nalazi i pregršt drugih klijenata. 

Svi vi koji ste zainteresirani za proces rada u kreativnim agencijama, ovaj blog će vam itekako pomoći da naučite nešto, saznate trikove i informacija te raspravljate o tim temama.

Alen Kekić, kreativni direktor agencije na naše pitanje “Zašto ste pokrenuli taj site i koji je točno njegov cilj?” odgovara:

"Nekako smo počeli sve češće primjećivati raskorak između našeg shvaćanja procesa rada na kampanji i vrednovanja iste i činjenice da se u javnosti sve više kao mjerilo uspješnosti kampanje gleda broj like-ova.

Osim toga, čini nam se da je za dobar dio oglašivača rad na kampanji još uvijek velika enigma. Kad se počnete baviti oglašavanjem, sve se nekako podrazumijeva, nabacuju se velikim i stranim pojmovima, a nikad se ništa ne objasni zapravo, sve ovisi o tome koliko ćete uhvatiti “u hodu”.

Da, postoje procesi koji se događaju između trenutka kada agencija dobije brief i trenutka kada se s prezentacijom pojavi natrag kod oglašivača. Dobar dio tog rada je takoreći nevidljiv, ne spominje se, ali to ne znači da se ne događa. Događa se, i to svaki put. I vrlo je bitan. Kod nas to izgleda na taj i taj način – to je ono što želimo pokazati tekstovima na Adukaciji. Naš neki know-how.

Tko zna, možda nam to donese više istomišljenika, pa će rezultat biti više dobrih kampanja. Dio njih – možda i iz naše agencije. Vidjet ćemo."

Sve što trebate, jest kliknuti na adukacija.itonijesve.com

Vezane vijesti