Kada vidite reklamu na TV-u, jeste li se pitali kako nastaju te reklame? Kako se uopće netko može sjetiti takvog nečeg? Ako vam je ovo područje zanimljivo, onda će vam biti i ovaj novi blog.

Naime, kreativna agencija ‘I TO NIJE SVE’ ima bogato iskustvo u oglašavanju, kampanjama, te općenito o procesu rada ovog posla, što dokazuju i njihovi klijenti među kojima se nalazi i velika IKEA. Vjerojatno znate kako IKEA-u nije samo tako dobiti kao klijenta, no osim nje tu se nalazi i pregršt drugih klijenata. 

Svi vi koji ste zainteresirani za proces rada u kreativnim agencijama, ovaj blog će vam itekako pomoći da naučite nešto, saznate trikove i informacija te raspravljate o tim temama.

Alen Kekić, kreativni direktor agencije na naše pitanje “Zašto ste pokrenuli taj site i koji je točno njegov cilj?” odgovara:

"Nekako smo počeli sve češće primjećivati raskorak između našeg shvaćanja procesa rada na kampanji i vrednovanja iste i činjenice da se u javnosti sve više kao mjerilo uspješnosti kampanje gleda broj like-ova.

Osim toga, čini nam se da je za dobar dio oglašivača rad na kampanji još uvijek velika enigma. Kad se počnete baviti oglašavanjem, sve se nekako podrazumijeva, nabacuju se velikim i stranim pojmovima, a nikad se ništa ne objasni zapravo, sve ovisi o tome koliko ćete uhvatiti “u hodu”.

Da, postoje procesi koji se događaju između trenutka kada agencija dobije brief i trenutka kada se s prezentacijom pojavi natrag kod oglašivača. Dobar dio tog rada je takoreći nevidljiv, ne spominje se, ali to ne znači da se ne događa. Događa se, i to svaki put. I vrlo je bitan. Kod nas to izgleda na taj i taj način – to je ono što želimo pokazati tekstovima na Adukaciji. Naš neki know-how.

Tko zna, možda nam to donese više istomišljenika, pa će rezultat biti više dobrih kampanja. Dio njih – možda i iz naše agencije. Vidjet ćemo."

Sve što trebate, jest kliknuti na adukacija.itonijesve.com

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju