LG-ov flagship smartphone Optimus G koji se pojavio u prodaji početkom studenog prošle godine u SAD-u, Kanadi, Južnoj Koreji i Japanu, planira ove godine stići na 50 novih tržišta. Riječ je o vrhunskom LTE uređaju koji bi kroz bolju dostupnost trebao poboljšati svoje prodajne rezultate koji se do sada mjere u milijun prodanih primjeraka. Je li Hrvatska na toj listi, za sada nije poznato.
Iako se komercijalni uspjeh Optimusa G ne može uspoređivati s petom inačicom iPhonea ili sa Samsungovom Galaxy S3 serijom, drugi veliki južnokorejski igrač na mobilnom tržištu sa impresivnim tehničkih specifikacijama ovog uređaja itekako je sposoban zahtjevnijim privatnim i poslovnim korisnicima zagolicati nepce.
Govorimo konkretno o IPS ekranu dijagonale 4,7 inčca s 1080p rezolucijom i 13-megapikselnoj kameri, a sve to s hardverske strane podupire četverojezgreni Snapdragon procesor radnog takta 1,5 Ghz uz pomoć 2 GB radne memorije, odnosno sa softverske Android OS u Jelly Bean varijanti. Na ovako nešto mislimo da teško tko može ostati ravnodušan, posebice ako ga ne opterećuje cijena od 700-ak $ bez uključene pretplatničke tarife.
Inače, LG ima namjeru ove godine predstaviti nasljednika Optimusa G koji će u svojem nazivu nositi sufiks “Pro”. Dok ćemo za tehničke detalje ipak pričekati veliku mobilnu konferenciju u Barceloni, uređaj bi navodno trebao stići u prodaju već ove godine, no kao i u slučaju prethodnika, u početku samo na najveća i najrazvijenija tržišta.
Što se tiče Optimusa G, krajem siječnja stiže prvo za žitelje Singapura, a zatim će se postepeno pojavljivati i na ostalim tržištima. Službeno priopćenje povodom ove objave možete pročitati na stranicama LG-a.