Prošlo je deset godina od kada je Microsoft predstavio igraću konzolu Xbox One. Kompanija je u međuvremenu predstavila i njegova nasljednika Xbox Series X i S, a na mreži već kruže glasine oko konzole sljedeće generacije, iako će proći još dosta godina dok taj uređaj postane dostupan. Također, tržište se sve više okreće i cloud gamingu pa se ne treba iznenaditi ako nam do kraja desetljeća više uopće ne budu trebale konzole, već ćemo igrama moći pristupati s raznih uređaja i sve što će nam trebati jest samo pretplata na gamerske servise i brzi internet.
Iako je Xbox One odavno pao u drugi plan, Microsoft je prodao više od 50 milijuna komada te konzole tako da i dalje postoji veliki broj gamera koji uživaju u igrama na toj starijoj konzoli. No čini se kako bi i oni mogli razmisliti o zamjeni stare konzole s novim Xboxom jer kompanija, odnosno njeni gamerski studiji više neće razvijati svoje igre za Xbox One.
To je u razgovoru s novinarima rekao šef Xbox Games Studiosa Matt Booty. Jedna iznimka su igre poput Minecrafta za koje će nastaviti s podrškom.
Nove igre ipak će se moći igrati na starijim modelima Microsoftovih konzola, no na malo drukčiji način. Igre se, dakle, neće razvijati direktno za Xbox One, no kako ova konzola podržava Microsoftov cloud servis za videoigre, vlasnici starijeg Xboxa moći će putem tog servisa igrati novije igre.
U razgovoru s novinarima Booty se dotakao i razvoja igara za jeftiniju verziju njihove nove konzole - Xbox Series S. Ovaj model konzole je hardverski inferiorniji u odnosu na model Series X, no kako je jeftiniji, jasno je da je prilično popularan među gamerima.
Dio developera nedavno se potužio kako im razvoj igara za obje verzije njihove nove konzole (Xbox Series S i top-model Series X) usporava razvoj njihovih projekata te su od njih zatražili ukidanje obvezne kompatibilnosti za slabiju konzolu. Booty kaže kako je razvoj za dvije konzole kompleksniji i teži, no naglasio je kako su njegovi timovi uspjeli izvući odlične performanse iz modela Series S, pogotovo timovi koji rade na drugoj generaciji postojećih igara tako da će developeri i dalje trebati razvijati igre za obje verzije.
Izvor: TechSpot