Fortnite je posljednjih godinu dana uvjerljivo najpopularnija igra diljem svijeta. No, u Electronic Artsu aktivno rade na stvaranju novog hita.

Nova uspješnica, Apex Legends, u samo tri dana prikupila je više od 10 milijuna zainteresiranih igrača od čega je milijun istovremeno bilo aktivno u igri. Osim toga, upravo su prijenosi igranja Apex Legendsa najgledaniji sadržaj na Twitchu.

Igra koju službeno opisuju kao kombinaciju "Igara gladi" i "Minecrafta" odnosno kao sljedeću razinu "Battle Royalea", od igrača traži da iskoristi svoje jedinstvene vještine i preživi na otoku dovoljno dugo da postane "legenda".

Hoće li videoigra Apex Legends postati jednako popularna kao i Fortnite, teško je reći nakon samo nekoliko dana. Za popularnost Fortnitea nije odgovorna samo videoigra, već i popularni gamer Ninja koji ju aktivno promovira, ali i brojni veliki brandovi koji su se priključili u promoviranju igre.

Ako marketinški stručnjaci iz EA naprave isto s Apex Legends, mogli bismo ove godine pričati o "groznici legendi", a zaboraviti na Fortnite.