Internet, društvene mreže i videoplatforme uvelike su promijenili način na koji danas percipiramo slavne osobe i globalne zvijezde. Mladima više nisu toliko zanimljivi glumci, sportaši i pjevači kao prijašnjih godina, za njih su glavne zvijezde influenceri koji objavljuju fotografije i videozapise na Instagramu i YouTubeu i koji prenose video igranja videoigara putem Twitcha.

Najuspješnije i najpopularnije internetske zvijezde danas zarađuju milijune dolara za sadržaj koji odraslima često nije baš previše jasan niti zanimljiv, a da nam je netko prije 10-15 godina rekao da će anonimni klinci koji su provodili sate i sate igrajući videoigre zatvoreni u svojoj sobi postati profesionalni esportaši koji će živjeti od igranja, pomislili bi da je riječ o šali.

No videoigre i život od igranja nisu šala – dapače, riječ je o biznisu u kojem se vrti veliki novac, dok su najpopularniji gejmeri globalne zvijezde o kojima pišu i govore najutjecajniji svjetski mediji. Jedna od takvih zvijezda, a vjerojatno i najveći influencer gamerskog tržišta jest 27-godišnji Tyler Blevins. Mladić poznat po nadimku Ninja i po frizuri i boji kose koju često mijenja i koji okreće milijune dolara od igranja na servisu Twitch i sponzora, nedavno je ostvario, kako su komentirali neki korisnici društvenih mreža – najlakših milijun dolara do sada.

Ninja (Foto: AFP)

Iako službene cifre nisu objavljene, dobro upućeni izvori tvrde da je Ninja za nekoliko sati igranja nove igre Electronic Artsa Apex Legends u džep stavio čak milijun dolara – nakon lansiranja igre početkom veljače, EA platio je nekim od najpopularnijih influencera velike svote za promociju igre i streamanje na Twitchu, a najbolje je prošao Ninja.

Njega na Twitchu plati više od 13 milijuna ljudi koji svakodnevno uživaju u prijenosima njegovih igara uživo, a veliki broj njih pratio ga je i dok je igrao Apex Legends i to je vjerojatno bila najbolja reklama za ovu igru koju je EA mogao napraviti. Plaćanje velikih svota Ninji i drugim popularnim gamerima pokazuje promjenu strategije u promociji videoigara te je, čini se, isplativije dati novac influencerima koje prate deseci milijuna ljudi, nego plaćati skupe reklame za TV, komentirali su na Reutersu.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju