Hrvatski korisnici društvenih mreža našli su se na udaru još novih prijevara kroz lažne nagradne igre. Ovog puta kao “organizatori” nagradnih igara navode se mobilni operateri Hrvatski Telekom i A1 Hrvatska.

Iz oba telekoma upozoravaju korisnike da ne nasjedaju na prijevaru.

“Primijetili smo lažne nagradne igre u kojima se kao organizator navodi Hrvatski Telekom. Poruke ovakvog sadržaja najčešće imaju za cilj na prijevaran način pribaviti osobne podatke u svrhu zlouporabe, a mogu sadržavati i poveznice na zlonamjerne stranice ili datoteke. Savjetujemo vam da u ovakvim nagradnim igrama, koje nisu objavljene na našim službenim ili Facebook stranicama ne ostavljate svoje osobne podatke.

Službene informacije Hrvatskog Telekoma objavljuju se na službenim stranicama kompanije kao i na službenoj Facebook stranici te korisnici u svakom trenutku putem naše Korisničke podrške (0800 9000 ili info@t.ht.hr ) mogu provjeriti je li riječ o nagradnoj igri Hrvatskog Telekoma ili je riječ o pokušaju prijevare od treće strane”, objavili su iz HT-a na svojim stranicama na Facebooku.

Slično je objavljeno i na stranicama A1 Hrvatska.

"Dragi korisnici, ovim putem želimo vam skrenuti pozornost na lažne nagradne igre u kojima se dijele mobilni uređaji, a kao organizator nagradne igre navodi se VIPnet. Naime, A1 Hrvatska (bivši VIPnet) nije organizator ove nagradne igre, već se u ovom slučaju radi o lažnom predstavljanju od strane nepoznate osobe u ime VIPnet-a. Savjetujemo vas da u obrasce navedene nagradne igre ne unosite osobne podatke te vas pozivamo na oprez pri susretanju s istima. Informacije o našim trenutnim nagradnim natječajima možete provjeriti na web stranici https://bit.ly/2Itmwx1 ili pozivom na službu za korisnike na broj 0800 091 091".

  Podsjetimo, u posljednje su vrijeme ovakve “lažne” nagradne igre u kojima se dijele pametni telefoni i drugi proizvodi sve češće. Od “dobitnika” se traži slanje osobnih podataka i preslika osobnih dokumenata što ih direktno dovodi u opasnost od krađe osobnih podataka, identiteta i moguće financijske štete.

Stoga prije nego što odlučite “preuzeti” svoj “dobitak” i poslati osobne podatke putem poruke na Facebooku, provjerite radi li se zaista o službenoj stranici organizatora te postoji li kakav drugi način za stupanje u kontakt s organizatorom i preuzimanje nagrade. A ako niste sigurni radi li se o službenoj stranici, obratite pozornost na “kvačicu” pored imena profila na Facebooku. Ona je Facebookova garancija da se radi o službenoj stranici te da je tvrtka koja stoji iza nje provjerena.