Od 28. svibnja svi korisnici na Twitteru morati će koristiti novi izgled, usprkos kritikama

Neovisno o reakcijama korisnika na novi izgled i strukturu, koje su uglavnom negativne, iz Twittera su najavili kako će krajem mjeseca početi nova era, s novim dizajnom...

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 07.05.2014. / 07:49 komentari
Od 28. svibnja svi korisnici na Twitteru morati će koristiti novi izgled, usprkos kritikama

Postanite fan na Facebooku ako već niste!

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Neovisno o reakcijama korisnika na novi izgled i strukturu, koje su uglavnom negativne, iz Twittera su najavili kako će krajem mjeseca početi nova era, s novim dizajnom...

Trenutačno korisnici još uvijek mogu testirati novi izgled ove društvene mreže, a oni koji su to učinili nisu, blago rečeno, oduševljeni promjenama koje donosi Twitter. Ako bi se kritike morale svesti na jednu rečenicu, onda bi to išlo u pravcu nezadovoljstva što je „Twitter neodoljivo počeo podsjećati na Facebook“. I baš zbog toga je poprilično nejasno kojom su se logikom vodili u Twitteru, jer nisu trebali posebna istraživanja i analize kako bi zaključili da im je glavna prednost u očima korisnika upravo to što se razlikuju od Facebooka.

Ali, povratka nakon 28. svibnja više neće biti, nakon toga datuma više neće postojati mogućnost povratka na stari izgled, već će svi korisnici, bilo da se radi o novima ili postojećima „po defaultu“ imati novi izgled. Ne treba posebno napominjati kako je na samom Twitteru pokrenuta lavina nezadovoljstva i zgražanja, jer jednostavno promjena nikako nije „sjela“ korisnicima, stoga se vrlo lako može očekivati čak i radikalne poteze, kao što je gašenje profila. Poprilično čudan potez, koji niti jedan analitičar do sada nije uspio objasniti, jer u fokusu bi, valjda, trebali biti korisnici i njihove želje, no u Twitteru valjda imaju nekakav drugi koncept...  

Izvor: Mashable 

Vezane vijesti