Nakon što je Google nedavno u potpunosti prekinuo s radom Googlea+, društvene mreže koja je ambiciozno najavljena kao konkurent Facebooku, ali su je mediji brzo prozvali gradom duhova jer je nitko nije koristio, zadnja stvar koju bi očekivali od te kompanije jest – još jedna društvena mreža. No zaposlenici kompanije vjeruju kako ipak mogu napraviti nešto drukčije na ovom tržištu te su, unutar Area 120, inkubatora koji zaposlenicima Googlea omogućuje eksperimentiranje s novim idejama i projektima, razvili novu aplikaciju nazvanu Shoelace.
Nije riječ o klasičnoj društvenoj mreži na kojoj korisnici objavljuju statuse, fotografije, videozapise, hvale se selfijima s putovanja i slično, već je prvenstveno fokusirana na offline aktivnosti i povezivanje ljudi sa sličnim interesima uživo, a ne preko interneta. Kako su iz kompanije komentirali za medije, Shoelace je “rani eksperiment” o kojem trenutačno ne žele previše govoriti te će na početku biti dostupan samo u New Yorku.
Aplikacija korisnicima predlaže događaje i druženja bazirana na njihovim interesima, kako bi mogli otići na tu lokaciji i upoznati, tj. družiti se s osobama koje s njima dijele istu strast prema sportu, kućnim ljubimcima i slično. Netko tko npr. ima psa i želi upoznati vlasnike kućnih ljubimaca može organizirati druženje i šetanje pasa u nekom parku, a cijela komunikacija i dogovori išli bi preko Googleove aplikacije. Ona bi posebno mogla biti zanimljiva ljudima koji su se doselili u novi grad jer bi preko Shoelacea brzo i jednostavno mogli upoznati nove prijatelje s kojima dijele iste ili slične interese.
Shoelace je trenutačno u eksperimentalnoj i testnoj fazi te uvijek postoji mogućnost da, ako korisnici ne pokažu interes za njom, doživi sudbinu Googlea+, no iz kompanije napominju kako im je cilj omogućiti njezinu dostupnost u što većem broju gradova kako bi povezali što veći broj ljudi.
Izvor: Tech Crunch