Upisati se u najpoznatiju svjetsku knjigu rekorda, Guinnessovu, mnogima je san, misija, smisao postojanja i napraviti će apsolutno sve kako bi to ostvarili. S druge strane, postoje i oni koji će Guinnessovu knjigu rekorda iskoristiti za promidžbu, besplatnu reklamu koja će im pomoći u ispunjenju poslovnih ciljeva. Upravo takav koncept izabrala je tvrtka Aarons iz američkom Marylanda, koja se bavi proizvodnjom i prodajom madraca. 

Mnogi uvjeravaju kako je kvalitetan madrac nešto što morate imati, a marketinški stručnjaci iz Aaronsa su se dosjetili kako se izdvojiti iz mase. Jednadžba je naoko jednostavna: 1200 ljudi, 1200 madraca, ljudski domino koji je "porušen" u točno 13 minuta i 38 sekundi, što je bilo više nego dovoljno za upisivanje u Guinnessovu knjigu rekorda. Odvojite nešto malo vremena dok ispijate nedjeljnu kavu i pogledajte kako to izgleda kada se ljudi i madraci pretvore u domino.