Infinum ulazi u novu fazu poslovanja koju će obilježiti reorganizacija, novi vizualni identitet te planovi za daljnji razvoj.
 
U posljednjih nekoliko godina Infinum se stabilno razvijao i mogli bismo reći da je 'odrastao'. Htjeli smo da i brend odražava taj razvoj te fokus na globalno tržište. Novi kanali i načini komuniciranja predstavljaju odvažniji karakter Infinuma te su nas pripremili za nove izazove. Kvaliteta usluge nam je na prvom mjestu te, kao i dosada, nastavljamo postavljati visoke kriterije u industriji, istaknuo je Nikola Kapraljević, koji preuzima funkciju CEO-a.

Kapraljević je u Infinum došao kao četvrti zaposlenik, kroz godine je postao jedan od suvlasnika kompanije i COO, a na mjestu CEO-a zamijenit će Tomislava Cara, suosnivača Infinuma, koji postaje Chairman.

Tomislav Car, Gabrijela Bošnjak i Krešimir Šimičić Interni alat Infinuma prerastao u tech kompaniju čiji alat koristi više od 10 tisuća ljudi diljem svijeta

Matej Špoler, koji je s Carom osnovao Infinum, postaje Chief Talent Officer, dok će Josip Bišćan zamijeniti Kapraljevića u dijelu dosadašnjih odgovornosti kao Chief Client Officer. Drugi dio preuzet će Filip Vugec koji dolazi na mjesto Chief Delivery Officera.
 
Novi menadžment kompanije, zajedno s novim identitetom i webom, obilježava novu eru, a usklađena je s idejom da Infinum postane jedna od najboljih agencija na svijetu. Trend je da se agencije prodaju većima, ali nama to nije bio plan. Od Infinuma želimo napraviti jedinstvenu globalnu kompaniju koja neće imati konkurenciju na ovim prostorima, rekao je Tomislav Car.
 
Kao CEO Productivea, SaaS kompanije koja je nastala iz Infinuma, Car nastavlja razvijati proizvod koji drugim kompanijama pomaže da prate poslovanje i profitabilnost te radi na širenju te kompanije na globalnom tržištu. U Infinumu nastavlja sudjelovati u savjetodavnoj ulozi, a primarni fokus imat će na strateškim inicijativama i investicijama kroz Infinum Ventures.
 
Podsjetimo, Infinum je osnovan 2005. u Karlovcu, a danas ima šest ureda u SAD-u i Europi koji čine tim od više od 350 ljudi. Na razvoju inovativnih i kompleksnih proizvoda redovno surađuju s globalno poznatim tvrtkama poput Disneya, Philipsa, Porschea i KPMG-a.

Prošlu je godinu Infinum završio s prihodom od 150 milijuna kuna, te bilježi rast od 30 posto u odnosu na 2020., više od očekivanog. Taj prihod ne uključuje prihode sestrinskih kompanija Productive i Porsche Digital Croatia.

Također, 2021. bila je godina najvećeg širenja pa su tako otvorili urede u Velikoj Britaniji, Crnoj Gori i Makedoniji kroz akviziciju. Ove godine plan je ostvariti rast od još 25 posto, zaposliti još stotinjak ljudi te nastaviti sa strateškim akvizicijama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju