Prvi čovjek Xboxa komentirao posljednje poteze Netflixa: “Mislim da je pametno to što rade”

Kao ključne sastavnice uspjeha na gamerskom tržište izdvojio je cloud, zajednicu i sadržaj, sve što Netflix već ima.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 11.01.2022. / 12:48

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ekipa iz Netflixa već neko vrijeme razmišlja o širenju svog poslovnog modela koji je godinama prvenstveno fokusiran na streaming videa. Kako smo već više puta pisali o tome, Netflixu je sve zanimljivije tržište videoigara na kojem se okreću milijarde dolara, a svoj prvi korak napravili su nedavno kada su korisnicima Androida omogućili pristup nekoliko mobilnih igara.

Slika nije dostupna Netflix kreće i s videoigrama: Igra Stranger Things stiže na Androide

To je, naglasili su tada, tek početak, a da su im planovi veliki potvrđuje i nedavna akvizicija gamerskog studija Nightschool, kao i zapošljavanje bivšeg direktora EA koji je zadužen za odjel razvoja videoigara. Tijekom gostovanja na podcastu Sway, prvi čovjek Xboxa Phil Spencer komentirao je, među inim, i ulazak Netflixa na gamersko tržište za koje ima samo riječi hvale: Mislim da je pametno to što rade”

Pohvalio je način na koji se pomalo i kroz spomenutu akviziciju gamerskog studija uče o kreativnom procesu interaktivne zabave.

Netflix je, barem za sada, orijentiran na tzv. casual mobilno tržište, odnosno jednostavne i zabavne igre koje lako mogu privući veliki broj korisnika - pogotovo ako su bazirane na njihovim popularnim serijama poput Stranger Things. Kao ključne stvari za uspjeh na ovom tržište izdvojio je cloud i zajednicu. Dok npr. i Amazon i Google imaju cloud, Netflix ima i zajednicu i popularan sadržaj u kojem uživaju milijuni i upravo je to njihova prednost i glavni adut na tržištu.

Slika nije dostupna Kad nekom smrkne, drugom svane: Nakon vijesti o novom soju korone, porasle su cijene dionica nekih tehnoloških kompanija

Tijekom gostovanja na podcastu spomenuo je i kako je Microsoft u jednom segmentu dobio inspiraciju od Netflixa, a to se odnosi na streaming i pretplate, koji postaju sve popularniji na tržištu videoigara te je tim putem krenuo i Microsoft s Xbox Game Passom.

Izvor: IGN

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti